• Tonlan

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Jaha idag har man varit på BVC och fått lite info om hur man ska agera om barnet sätter nåt i halsen. Lite skraj man blev med tanke på hur mkt kraft det behövs för att få ut den ev biten som sitter i halsen. Min fru är aktiv här men jag var aktiv tidigare innan våert barn föddes men sen blev det så mkt annat att mitt konto glömdes bort så man fick skapa ett nytt. Har dock inte hunnit presentera mig på min sida! Svårt att hitta några pappor som bor i Täby området på denna sida?

• Tonlan

Tack Lundelus!

Jo jag såg hans namn i nån tråd med den har inte varit aktiv på några månader!

Bor i Täby Kyrkby!

• Tonlan

Tack alla för välkomnadet!

Just ja är make till Adahlin och pappa till lilla Rasmus!
    Frugan har mer tid att titta till denna sidan än mig så försöker hålla mig uppdaterad så gott det går!

• Tonlan

Aha då kommer jag ihåg dig PhilmKarin, kanske tur att ni inte fortsatte budgivningen för de pengarna var den inte värd iallafall min åsikt! Det var en del jobb som behövdes på huset. Men det kommer nog nya chanser i det området! De pratar om ny förskola i Kyrkby omr, får se om det ställer senare!

Jagosa43: Ska titta in hos honom, tackar!
    Just ja ska hälsa till dem också.

• Tonlan

Sieva: Vi var nu i veckan och storhandlade på Coop i Arninge, coop,s egna märke hade kampanj. Där kunde man köpa 3st förpackningar i valfria storlekar för 180:-. Vi köpte Maxi 7-16kg som det var 62st i varje förp! De verkar fungera över förväntan!

• Tonlan

Jisses vad en del har gjort iordning sin gästbok, sorry att jag inte har sagt hej i samtliga gästböcker jag har varit inne hos. Ville se hur ni har lagt upp er sida. Ska försöka få någolunda koll på alla olika funktioner på denna sida datorvan som man är "NOT"!

• Tonlan

Tack Ezzie ska hålla koll på det!

• Tonlan

He he jaha och vem passar Ramus då adahlin?

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2