Inlägg från: Bettiz Angel |Visa alla inlägg
  • Bettiz Angel

Täbytråden för bebisar som.... part 2

japp hon har fått smaka morot och potatis/blomkål.
    med gröten väntade jag 3dagar tror jag det var och sen gick det jättebra.
    det var BVC som sa att jag skulle börja med mat eftersom hon börjat sova så oroligt på nätterna, vilket hon aldrig gjort tidigare.

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel
    Ezzie skrev 2007-02-05 09:47:08 följande:
    Bettiz Angel: Vi har också haft magsjuka, hur länge hörr din i sig och klarade freja sig?Vi hade "bara" över en natt=(
    jo här var det oxå bara över natten, kom i fredagskväll och kräktes väl sista gången vid 5-6 tiden på lördagsmorgonen..
    Freja o Anders har inte blivit drabbade ännu så jag börjar tro att det var salamin som var orsaken, eftersom jag var den ända som åt av den.
    men det var ju lite typiskt eftersom vi skulle på 2st kalas på lördagen oxå
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel
    Smurfan 81 skrev 2007-02-05 21:53:22 följande:
    Oj, här var det tomt...På onsdag är det barnvagnsbio, Göta Kanal 2, så ni inte glömmer det tjejer!Ville bara tala om att de kommer visa Natt på museet den 21 februari och det är min förtjänst att den kommer jag jag har haft en del mailkontakt med hon som är ansvarig för vilka filmer som visas! De har nämligen visat 3 svenska filmer i rad nu så jag tyckte det var dags för nåt annat och nåt roligt! Hoppas den är rolig och att ni andra gillar den typer av film också!
    åhhh då kommer vi gärna med den 21:a, älskar sådana slags filmer juh..
    synd att vi inte kunde nu på onsdag..
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel

smurfan, vilken gröt har du?

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel

ok vi kör majs/havre från semper.. tänkte om du kanske ville prova någon annan och se om han äter den.. eller om du köper NAN2 som är från 4mån...
    måste vara jätte jobbigt och inte veta om han får i sig tillräckligt...
    men lycka till iaf

hmm ja jag kanske ska köpa lite katrinplommon, för hon har börjat bli lite hård...

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel
    glennglenn skrev 2007-02-06 21:48:48 följande:
    philmKarin: Hur sover Tyra? Jag undrar ju eftersom Elsa är ungefär en månad yngre och nu ska hon enligt boken växa och upptäcka världen gå in i en jobbig fas. Tycker i och för sig att det som står i boken stämmer överens med hur hon varit i ca tre veckor, dvs mammig, vaknar oftare, humörsvägningar och lite sånt. Bävar för att det kan bli värre.
    aha det är det Freja genomgått i ca 3v nu.. börjar iofs bli lite bättre iaf gällande sömnen.
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel

såå nu var det klart... 16/11 bär det av till Thailand i 2v

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel
    Ängelens ängel skrev 2007-02-08 13:04:16 följande:
    Vill tipsa om en rolig sida. Har själv beställt härifrån. Tyvärr har hon stängt nu i februari pga kurs, men sen öppnar hon igen.www.mammapatita.se/
    har köpt tryck av henne förut, fast på tadera
    tyvärr spricker trycken bara efter en tvätt men de är roliga ändå...
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel

ok.. hmm... jag hade helt vanliga bomullsbodys.. vad hade du för material?
    har några tryck kvar, så det vore roligt att få lite tips så att de inte spricker och håller lite längre

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel

hmm det gjorde ju jag med konstigt

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel
    adahlin skrev 2007-02-08 18:16:14 följande:
    Bettiz: Använde du ångstrykjärn? I så fall blir vidhäftningen mycket sämre. Och så ska du ha högsta värmen på och gärna trycka så hårt du kan.
    nä stängde av ångfunktionen, hade även högsta värme och tryckte hårt.. men jag kanske inte är stark nog hehe
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Bettiz Angel

Vargkvinnan: så gjorde Freja nästan jämt förut, fast det kan ju iofs bero på skenan hon hade.
    men igår hände det igen, och det värsta är att jag skulle kolla om hon bajsat och fick det på fingret och under nageln.. och det var inte lite heller :-S

~♥~ Freja 060924 ~♥~
Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2