Täbytråden för bebisar som.... part 2
Blir jag ensam på bion imorgon eller är det nån som följer med? Annars går jag själv, det är helt OK det har jag gjort förut!
Blir jag ensam på bion imorgon eller är det nån som följer med? Annars går jag själv, det är helt OK det har jag gjort förut!
Trixietrina
Vad kul! Då ses vi utanför!
Kevin håller också på så, fast han kommer bakåt... jag tror inte han har fattat att han tar sig bakåt men han fortsätter kämpa! Tänk vad de utvecklas... Såg barn på öppna förskolan igår som var 9-10 månader och de kröp omkring och några gick! Det är faktiskt inte lånt till dess!
Vår lägenhet!!!
http://www.hemnet.se/a.asp?id=3508978&q=1&s=3
Här bråkar vi om maten, HELA tiden! Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Nu ratar han gröten också! BVC tyckte jag skulle amma mer igen... men jag har inte så mycket mjölk och jag vill inte amma mer än jag gör! Ska köpa ersättning imorgon och blanda med välling. Känns jättetråkigt!
Har inte då mycket mjölk kvar... Vi ska prova med ersättning ett tag så får vi se hur vi gör sen. Får väl börja om med smakportioner antar jag för att vänja om.
Havregröt. På morgonen blandar jag i päron och på kvällen katrinplommon, för magen. Det har funkat jättebra fram tills nu! Risgröten fick han inte äta för BVC eftersom den är stoppande.
philmKarin
Ja, det är för att jag har trappat ner. Hade ju några dagar när brösten var sprängfyllda när jag höll på att trappa ner, nu ammar jag 2 gånger om dagen. Igår ammade jag 3 gånger och nu imorse blev han inte mätt på det som fanns så det går tydligen ganska snabbt att minska på mjölken!
Bettiz
Vällingen äter han utan problem, det är "bara" alla annan mat... BVC tyckte ju inte att jag skulle ge välling eftersom han inte är riktigt 6 månader, men det är ju bara 1,5 vecka kvar! Vi testar att ta bort i princip all mat ett tag för att se om han blir intresserad igen.
Kevin lyckades flytta sig ca 4 dm frammåt på mattan igår, i sittande läge!!! Har ingen aning om hur han lyckades med det!
Glöm inte att det är fika på Finino imorgon tjejer!
Nu ska jag försöka ta mig till Öppna förskolan. Kevin sover fortfarande, men jag vill komma dit till 1 i alla fall så det blir nog till att väcka honom tyvärr...
Oktober2006
Jag skulle vilja promenera!
Några fler som tänkte gå?
Här blir det täckbrallor...
12.15 utanför Tegel, eller när brukar ni trtäffas?
Då står jag utanför Tegel 12.15 så får vi väl se hur många som kommer!
Whiiii!!! Imorse var det ett par och tittade på lägenheten (visningen är egentligen på söndag) och de ville köpa den! Fick ett bud på 1.250.000, det är typ säljrekord! Nu fick en dam Lokaltidningen och såg annonsen och ringde till Mäklaren, hon kommer hit NU och vill se lägenheten för hon kanske vbill BJUDA ÖVER!
Hon tyckte nog att det var för högt, så antagligen blir det den andra spekulanten. Men det är fortfarande nästan säljrekord!!! Imorgon skriver vi kontrakt!
Jag tror tråden stängt till imorgon...
Har pratat med Jagosa, hon fixar en ny tråd senare ikväll!
Just det, Finino har börjat ha stängt på måndagar framöver så jag föreslår ett nytt fikaschema! Ska vi köra bara tisdagar och onsdagar då kanske?
Fika på Finino kl. 13.00
Onsdag 28/2
Tisdag 13/3
Onsdag 28/3
Tisdag 10/4
Onsdag 25/4