• Ezzie

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Annso: Otroligt söt...som vanligt=)
    Ska försöka ta kort i kväll, måste bara låna en tomteluva av en kompis först=)
    Ska bli intressant och se hur det blir.
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie

Bettiz Angel:
    Det gick ganska bra, nu är korten iallafall beställda

Här kommer en av bilderna

♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie
    annso84: Det tyckte jag med=)
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie
    Bettiz Angel: Tack=) din är inte så dum hon heller Flört
    När får man träffa dig igen då så att du kan få tillbaka frejas napphållare som du glömde hos mig?
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie
    Annso: Känner igen det där när man vaknar av sig själv
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie

EmiliaG:
    Varför ska man ta bort kuddenom dom vänder sig nattetid?

• Ezzie

glennglenn: Det fixar du på din sida och sen på inställningar

• Ezzie

EmiliaG:
    jaha oki, har inte ens tänkt på att det kunde vara så. Ebba sover iofs inte så mycket på mage och sen så är inte kudden så hög. Själv sover jag hellst på mage och har alltid gjort, det var ju inte så noga det där när man själv var liten. Har haft lite problem med ryggen också iofs.

• Ezzie

Har inte varit inne på superlänge så det är ingen ide att börja läsa allt känner jag=)

Gott nytt år

♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie

Smurfan: Beklagar sorgen efter er hund.

♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie
    philmKarin: Men det är ju jättebra att amma om du är sjuk för då får ju ditt barn skydd mot din sjukdom
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie
    Bettiz Angel: Vi har också haft magsjuka, hur länge hörr din i sig och klarade freja sig?
    Vi hade "bara" över en natt=(

Annso84: Det var länge sedan vi pratades, hur str det till med er? Hörde att Lasse att M inte riktigt vågar gå själv...stämmer det?=)
    Ebba har börjat krypa nu iallafall=)
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Ezzie
    Bettiz_angel: Skönt att Freja sluppit det. Det är rätt många som haft magproblem senaste veckan tycker jag, så det är nog något som går nu. Ganska skönt att ha haft det iallafall så slipper man tänka på att man kanske får det.

annso84: Just ja hon är redan så gammal=) Här är det ju 2 månader kvar, för imorgon blir hon 10 månader=)
    Helst skulle jag ju vilja att hon var så här liten lite längre, hon är ju som sagt ingen bäbis längre, när hon fyllt 1 år=(
    Får träffas nån dag när jag har vägarna förbi Täby=) Det händer ju lite nu och då.
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2