Pepparkaksdräkt eller annan juldräkt?
Vet någon vart man kan köpa pepparkasdräkter eller andra roliga juldräkter?
Söker 2 st, 1 storlek 86/92 och 1 storlek 56/62...
Vet någon vart man kan köpa pepparkasdräkter eller andra roliga juldräkter?
Söker 2 st, 1 storlek 86/92 och 1 storlek 56/62...
Lindex, hm, ellos
alla ställen som säljer barnkläder typ.
ica maxi har antagligen oxå
coop forum
ellos, josefssons, cellbes, halens
tycker de finns lite överallt!
Ica maxi, har här där vi bor...
Åhléns har vi köpt tomtedräkter och pepparkaksdräkter
Har själv beställt en pepparkarssparkis från ellos. har inte kommit ännu dock
www.ellos.se
Pepparkaksdräkt
Tomtedräkt
www.josefssons.se
Tomtepyamas
Allt från Coop till BR-leksaker har jag köpt till mina förr om åren.
Jag beställde nyss en från ellos, för 99 kr. fanns från strl 56.
ska kanske tillägga att det fanns både tomte o pepparkaka
Åååh jag är så kluven inför detta! Skulle kanske vilja ha en pepparkaksdräkt till min kommande lilla bebis, men varför? Jo, för att vi vuxna ska få tillfredsställelsen av att säga "Ååååh så söt!" Det är ju knappast för bebis skull. Hm, är det nån mer som tänker som jag?
Ja ids då int köpa nå eftersom de används en dag! Nä de kom bli finkläder å tomteluva istället de räcker. (killen kommer vara 10 månader på julafton) Senare i livet då dem själv bestämmer kommer de nog bli både tomte å pepparkaka
Jag tänker mer på att det kan vara kul för barnet själv att se kort från jul när dom var bebisar och utklädda på julafton! Lukas var en tomte förra året så nu blir det nog en pepparkaka!
Sen är du delvis också för att dom är så himla söta!
Det är faktiskt rätt kul med de "obligatoriska" julkorten med barn utklädda till tomtar, lucior, pepparkaksguggar eller vad det nu kan tänkas vara. Dräkterna brukar vara hyfsat billiga och kan avändas som pyjamas hela vintern .
Dottern var tomte förra året, får se vad det blir i år.
Det där med att ha den som pyjamas sen var ju smart. Får kanske ge vika för gullighetsfascismen då! *S* Det lär ju bli en helt bedårande liten pepparkaksbebis iallafall.
Jag köpte till sonen på Kappahl (en pepparkaksdräkt) det fanns även pepparkaks gumme klänningar - jättesöta!