vad ska man ha för golv i hallen?
Funderar på vad jag ska ha får golv i hallen. Någon som har något tips. Klick golv är väll det som blir men vad ska man ha för sorts klick golv/färg.
Tackar för alla tips jag kan få.
Funderar på vad jag ska ha får golv i hallen. Någon som har något tips. Klick golv är väll det som blir men vad ska man ha för sorts klick golv/färg.
Tackar för alla tips jag kan få.
Om ni har råd så lägg in klinkers men golvvärme!
Absolut.. håller med anime... klinker med golvvärme...
Det är så stor hall, 15 kvadrat. men vi vill ha klick golv bara det vi vet inte vad vi ska ha för färg.
Ta ett klickgolv som är gjort för att passa i utrymmen med stor belastning. Ska man lägga in klickgolv i ett sovrum så behöver det inte tåla så mycket men i en hall utsätts det för högt slitage...
Angående vilken färg beror ju lite på hur ljus hallen är och vilken färg det är på tapeterna...
Jag gillar ek men det kan ju bli lite mörkt...
Kan ni inte kombinera klinkeroch trägolv då?
Vi har både klinker och ekparkett i vår hall och det är kanon, så lätt att hålla klinker rent & snyggt! Dessutom är det ju sååå skönt med golvvärme....
Det finns också klickgolv som ser ut som klinker...
vi har en stor och ljus hall men vill måla om till en grå nyans.
majken: har du bild på eran hall?
Pyret. Då skulle jag sata på ek-klickgolv eller som de andra skriver, klickgolv som ser ut som klinkers
jag är riktigt dålig på inredning. men det verkar som att alla tycker att man ska ha golv som ser ut som klinkers.
Vart hitter man fina sånna?Övriga huset har parkett golv och klickgolv.
Klickgolv som ser ut som klinker finns på de flesta ställen där de säljer golv...
Vi har klick-golv köpt på Rusta för 59:-/kvm i lönn... Inte en skråma på ett år iaf och vi har en 18-månaders dotter, 2 katter, 1 rottweiler som bor i hallen och jag och maken som ränner där hela tiden eftersom det är enda vägen genom huset...
Ska jag köpa mer klick nån gång så blir det samma... Ek har alla och jag vill inte ha det som alla andra...