anonym: tack, en realist. jag är designer och kommer vara mitt fortsatta arbete i australine med, OM jag nu flyttar.
ahada vad kan ja läsa mellan dina rader då? att du är en människa som drar för snabba slutsatser, dömer och kastar ur dig galla utan grund? är det hur en bra mamma ska vara?
sen undrar jag även hur du kan veta vad som är bra för just mitt barn? mkänner du hnom? känner du hans far? känner du mig?
ja ett förslag som kommitpå tapeten är att jag ska ta med mig min sons far och försörja honom. varför ska jag göra det? för att han aldrig ska behöva lära sig att hand om sig själv? så att han kan fortsätta leva som en ansvarslös tolvåring resten av livet? kalas, all godd in the hood, vi kör på det så ha rjag honom i ncaken tills mina dödsdagar. är det förbjudet att gå vidare själv? jag kankse anser att det vore en bra ide att ta med min son till ausrline för at tmin sambo itne är kapabel att klara av att ta hand om in son själv? han har nämligen inte visat några tydliga tecken på det hittlis!
vore det inte bättre då att jag åker iväg med vår son, tjänar ihop pengar, låter honom komma hälsa på då han vill och betalar för det samtidigt som han kan jobba med sig själv i sverige under tiden, inse vad han strulat bort och kankse bli en bra pappa efter ltie terapi?