• vakttjejen

Rubens barn?

Hej!

Funderar på att köpa en orginaldocka ifrån rubens barn till min lillla dotter när han fyller ett år. Vilken av dockorna tycker du är finast?

Ska jag köpa en docka som är lik henne elelr den jag tycker bäst om?

Kram karin

www.rubensbarn.com

• Svar på tråden Rubens barn?
  • vakttjejen

Jo den var söt. Men jag gillar orginaldockorna bättre! *ler*

• MamsenJ

Anna och Meiya tycker jag är sötast. men de var ju urgulliga allihopa. jag kanske ska köpa en ida till min lilla ida . köp den du tycker mest om. ska jag göra med en annan docka, fast det känns lite konstigt att köpa en blond docka till min brunhåriga lilltjej vet inte varför

• MamsenJ

meja verkar ju vara slut överallt

• MamsenJ

jo, jag hittade dem. men har du sett någon av de här dockorna i "verkligheten"? ser de ut som på bilderna. tänkte att de kanske "sötat till" dem på bilderna.

• vakttjejen

De är söta. Kanske att man bör se dem om man gillar stilen. De är speciella. Och framförallt så är de stora. Orginaldockorna är 50 cm långa.Jag såg ida idag och jag tycker att hon är lite tråkig...tror att jag tycker bäst om Emil...hmmm

De är rätt knubbiga... =) Har lika babylår som min lilla Moa!

• vakttjejen

De är söta. Kanske att man bör se dem om man gillar stilen. De är speciella. Och framförallt så är de stora. Orginaldockorna är 50 cm långa.Jag såg ida idag och jag tycker att hon är lite tråkig...tror att jag tycker bäst om Emil...hmmm

De är rätt knubbiga... =) Har lika babylår som min lilla Moa!

Svar på tråden Rubens barn?