Skötbord från Jysk - ok?
Såg ett snyggt skötbord på Jysk när jag var där. Någon som köpt det eller vet om det är ok? Hör ju att folk gnäller på företagets möbler...
Såg ett snyggt skötbord på Jysk när jag var där. Någon som köpt det eller vet om det är ok? Hör ju att folk gnäller på företagets möbler...
Vi köpte ett skötbord från jysk -03 hur enkelt som helst och jätte billigt. Å det har klarat vår första son och vi använder nu det till andra också. Tror det skulle klara 15kg men vår son har suttit på det när han vägde 16 och det höll.
Låter bra, Ypsylon!
Har för mig att detta bord kostade runt 1000:-, så lite kvalitet vill man ju ändå ha.
Hej!
Mina bekanta köpte ett där till deras dotter o det brakade i golvet när moa var 4 månader.... som tur gick allt bra o moa är nu 10 månader!
Jag skulle aldrig handla barngrejer på jysk, skräpkvalitet.
Vi hade skötbord från jysk. De som har en byrå under (kommer inte ihåg namnet) 3 ggr fick vi byta den yttersta plankan eftersom den hela tiden sprack så jag kan nog inte påstå att vi va sådär jätte nöjda. Idag har vi bara kvar byrån och hyllorna som vi gjort om till leksakslådor..
NovaAlexandra..
Håller med dej, skulle inte våga de efter allt som stått i tidningarna o de som hänt våra vänner runt om kring en!
Ja vårta skötbord är så enkelt att det inte går att misslyckas med som sagt de är bara en skötbed plus en hylla under Under bädden finns förstärkning Ser presic ut som ett som IKEA har/hade. Detta sköt bord var typ det ända som då fick plats i vårat badrum och hade två hjul så vi kom fram.
Men annars har jag inte heller mkt till övers för JYSK vad gäller produkter och bemötande/personal
Nä det har du rätt i personalen e heller ingen höjdare!!
Jag har bild i galleriet på skötbord/byrå vi köpt på Jysk.
Vi har ännu inte kunnat testa det (BF 5 dec) men det verkar verkligen vara jättebra kvalitet (har själv varit kritisk mot andra Jysk-möbler)....
Dessutom är det ju snyggt så jag kan bara hoppas att det är bra =)
Emeliee...
De va de vi har haft.. Håll koll på den yttersta plankan för den spricker hela tiden där skruvarna går in från sida så hela plankan lossnar.. Anton va på väg ner i golvet pga detta.. Men skulle den pajja så är de bara gå til jysk så fixar dom en ny planka.. vi fick byta 3 ggr på mindre än 1,5 år..
Skulle aldrig köpa något på JYSK, det är ju inte kända för sin kvalitet direkt, har hört om många vars möbler brakat och brakar ett skötbord så får man ju hoppas på änglavakt.
Jysk har en modell (gissar att det är samma som AntonÅNinas) med byrå under. Jag VILL verkligen ha ett sånt skötbord men när jag glad i hågen gick fram å kände på det så ändrade jag mig genast. Rangligt å skramligt. Har en byrå från Jysk å framsidan på lådorna lossnar hela tiden å bottnarna far ur så jag antar att detta skötbord kommer bli exakt lika.
Så det blir INGET skötbort från Jysk!! Min kära far ska istället snickra ett åt oss
Ferno och alla andra..
De var inte rangligt i sig.. Vi var nog annars rätt nöjda med de men just detta att plankan sprack hela tiden va otroligt irriterande.. en sväng väntade vi i nästa 3 veckor på en ny planka.. sen lärde vi oss och då fick dom öppna en förpackning i butiken vare sig dom vill de eller inte..
AntonÅNina : Då ska jag verkligen hålla koll på yttersta plankan..=)
Tack för tipset!!
Kanske kan man förstärka den på ngt sätt, ska prata med "snickrar-sambon".
Såklart verkar det superstabilt nu men en bebis väger ju en del efter ett tag..=)
Emeliee..
Ja är man lite händig så kan man nog sätta en förstärkning på den yttersta eller kanske alla tom.. För oss va de yttersta som pajjade hela tiden eftersom vi alltid satte anton där innan vi la ner honom..
Dom hyllorna som du har på baksidan nu blir kanon bra leksakslådor sen.. =) vi har som sagt sparat byrån för kläder och hyllorna har jag lagt ner på golvet som just leksakslådor.. perfekt för de rymms massor i dom och anton når utan problem ner till botten..
Med tanke på hur rangliga deras andra möbler är så skulle jag INTE våga ha ett skötbord därifrån!