Inlägg från: Lillalillen |Visa alla inlägg
  • Lillalillen

Åkpåse Emmaljunga

Hej!

Är det nån som har en åretruntåkpåse/allroundåkpåse från Emmaljunga?? Ska man kunna ha den i liggvagnen eller är den bara till sittdelen?
    Vi beställde en sån när vi köpte vagnen, för att få i samma färg, men jag tycker inte den verkar passa i liggdelen?

• Svar på tråden Åkpåse Emmaljunga
  • Lillalillen

Ja, det är det jag också märkt...att den passar till sittdelen.
    Men jag tyckte det var dåligt att babyland valde den när vi ville ha en åkpåse till liggdelen. Därför tänkte jag att den kanske var till liggdelen.

• Lillalillen

Monstermamman:
    Ok, men dom flesta har åkpåse. Menar inte att du gjort fel . Men man tittar ju på vad andra har och då tror man att det behövs. En del har åkpåse redan nu i sin liggdel.

• Lillalillen

Ja, jag tycker också det var konstigt att vissa inte sett att dom flesta använder åkpåse. Men det kanske är lite beroende på vart man bor och hur nyfiken man är .

Ok, jag har testat att stoppa ner den i liggdelen...men tycker det blir så knöligt. Jag får testa igen. Ni har ju rätt i att det kanske är lite onödigt att köpa en speciellt för liggdelen, tänkte inte på att det kommer fler vintrar. Sittdelen kan dom ju ha tills dom är 3 ungefär.

Men jag har ju en vinteroverall också, har inte börjat med den ännu...så det blir för varmt i vagnen med den + åkpåse? Har inte riktigt tänkt på det. Min dotter är 3 månader nu.

Svar på tråden Åkpåse Emmaljunga