Raka tänder utan tandställning.Går det?
Finns det någon operation eller något annat man kan göra för att få raka tänder? Vart gör man det isåfall och hur mycket kostar det?
Finns det någon operation eller något annat man kan göra för att få raka tänder? Vart gör man det isåfall och hur mycket kostar det?
Svar nej... Inga genvägar finns, däremot tandställningar som syns mer eller mindre. Vad är problemet? Trångt? Glest? Bettet?
Det var ju trist!! Problemet är att tänderrna är sneda...
Då är säkert tandställning den enda lösningen. Är tandställning inte ett alternativ? Varför?
Jo, tandställning skulle kunna vara ett alternativ. Trodde det fanns lättare sätt bara, som i extreme makeover...
Tandställning på baksidan av tänderna alternativt lös tandstllning nattetid?
vaddå, man kan väl kosta på sig en tandrad, man sätter över sina tänder en "fasad", det heter nåt sånt. Kan man inte det, jag har själv funderat på det. Titta bara på alla i hollywood och carola, alla gör det.
Drog in en sned tand som vuxen, det tog 1 år med fast tandställning. Ser inte alls ut som forna tiders "räls" Det limmade mot tänderna är idag i genomskinlig plast, väldigt diskret.
Kostade 10.000kr, 5.000kr kontant och sedan 500kr per besökstillfälle.
Om det var värt det? varenda krona
jag ska fixa mina tänder hos kent nyman harjag tänkt, jag har åxå sneda tänder
www.kentnyman.se
i USA finns det numera bettskenor som rättar till sneda tänder. vet inte hur lång tid det tar, och det kostar säkert massor - om det ens finns i Sverige