• Sicali

Liten kille med dockvagn.

Jag såg något så sött idag.
    En liten kille som nyss lärt sig gå som
    gick bredvid sin mamma med en egen dockvagn.
    Det är inte så ofta man ser det och därför
    kunde jag inte låta bli att le lite för mig själv.
    Min goding har också dockvagn men den står
    mest oanvänd på hans rum, ibland får han syn på den
    och slänger då runt med den samtidigt som han
    ropar wrooom wroom
    Han har missuppfattat det hela lite.
    Dock så använde han faktiskt den istället för
    lära gå bil när han höll på att lära sig gå,
    då bäddade vi ner hans tygdocka och han gick
    fram och tillbaka mellan vardagsrummet och sitt eget rum.

• Svar på tråden Liten kille med dockvagn.
  • Elfan

Och vår lille kille (2,5) blev alldeles salig över kusinernas dockskåp så nu har maken lovat att renovera sitt gamla så E kan få det i julklapp...

• Incredible

har en son på snart 2,5 år... han älskar sina dockor över allt!

• Norpan81

Dockvagnen är våran bästa leksak. Truls älskar att köra runt nallar och dockor i den och ibland kör storebror Terje den med Truls i

• kellyb

Mina pojkar tycker om dickvagnar...
    Casper brukar leka med sin kompis på dagis och då leker med med dockvagn o docka..De har oxå damskor och handväska.. =)

• fia jimmy

min 3,5åring har aldrig brytt sig om dockor å dockvagnar.. bara bilar å andra lite för tuffa lekar som gäller.

• mammatillpojkar

nicolas är 15 månader och han har en dockvagn, den springer han runt med här hemma..

• Förhoppningsfull

Min lilla kille har en egen bäbis. Ibland kör han bobbycar med "bäbi bak" och då har han bäbisen uppknuten i en bärsjal på ryggen. Det är duktigt sött vill jag lova! Bäbisen åker i läragåvagnen, men ska få en riktig vagn snart. Ibland sitter han i soffan och klappar den på huvudet och sedan lägger han upp den på axeln och klappar den i ryggen, som han sett att man gör med bäbisar. Ursöt! Axel är 21 månader och får snart en riktig bäbis också (i februari). Vi får väl se hur roligt det blir !

• mludvigs

Min 2-åring älskar oxå dockvagnar! Väntar just nu på att min från när jag var liten ska bli fixad så att han kan få den.

Svar på tråden Liten kille med dockvagn.