• Anonym (Me-sick?)

Kåt på min gynekolog

Har ni hört något sjukare?... Jag skäms som fan.... Jag ska dit i morgon för en koll (som ÄR nödvändig så jag går inte dit bara för att gå dit om man säger så;) ) och när jag tänker på det så pirrar det till mellan benen... Det är ju rubbat....

• Svar på tråden Kåt på min gynekolog
  • Anonym

Alla har vi fantasier. Det är väl inte sjukare än att bli kåt på vem som helst. Han rör sig i alla fall i rätt område...:)

• Anonym

haha ne men de låter väl normalt tycker jag han är ju där o pillar liksom

• Anonym (Me-sick?)

Va? Man kan väl inte säga att det är normalt? haha eller? Jag har ALDRIG känt så för någon annan gyn..... det enda jag kommer att ligga och tänka på i morgon är om han är en sån expert så att han kan se att jag är tänd när jag ligger där *hjälp*

• Anonym

Jag är tänd på min tandläkare. Va säger ni om de. Hade hellre önskat att han var gynekolog.

• Anonym

joho, klart man kan en del blir ju kåta på lärare, grannar mm, så klart man kan bli kåt på gynekologen... pinsamt dock när han ska undersöka men mer förståligt hur man kan bli kåt på nån som pillar mellan benen än nån som undevisar i nått trist ämne

• Anonym (Me-sick?)

aahahahaha *hellre önskat att tandläkaren var gynekolog* jisses.. jag kanske inte är helt sjuk i huvudet ändå :) Man har ju alltid bara hört hur jobbigt det är att gå till gyn... nu längtar jag nästan...

• Ramunda

Det e ju ite så konstigt alls att man blir kåt på olika personer.. Sen om han råkar vara din gynläkare så ta det lungt.. Han får säkert massa erbjudande varje dag å han tackar nog nej varje dag oxå.. Han e ju inte gynläkare för att han ska få pilla på oss utan han gör det för att det e hans jobb å tycker att dte e intressant område att jobba med...

Slappna av å ligg där imån med benen upp i vädret...

Vet en som tycker att det inte alls är obehagligt när hon får in nått där... Rent av skönt har hon sagt att dte e ibland...

Men ser läkarna om man blir upphetsad när man ligger där? det måste dom väl kunna göra? Om man blir våt så syns väl det???

• Anonym

Ååå my god!!! Lycka till imorrn då...hehe

• Anonym (Me-sick?)

Tror du verkligen att en manlig gyn får erbjudanden? Herregud *hehe* En sån tanke har aldrig slagit mig... förrän nu då

• Ramunda

Anonym (Me-sick?) (Trådstartaren)::

Oja det får han garanterat....

Iaf av dom som vågar...

Svar på tråden Kåt på min gynekolog