• norpan75

Garlic restaurang i göteborg??

finns det någon eller har den stängt? Någon som vet.. har letat på google hittar inte

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-16 21:48:21:
    I Göteborg

• Svar på tråden Garlic restaurang i göteborg??
  • norpan75

vet du någon annan mysig och annorlunda resturang??

• Freiya

La Vacca!! vet inte vad gatan heter men det ligger precis vid odinsplatsen.. dom har skitgod mat! annars finns ju A Hereford Beefstouw (eller hur det stavas) vid Järntorget.. jättegott! sen finns det ett ganska nytt steakhouse på utsidan femman, bredvis tidpukten, Jensens Biffhouse. ska vara jättebra!
    Agora, en jättebra grekisk/turkisk restaurang vid kungsportsplatsen.. RumpanBar!! stans goaste pizzor, på linnégatan!

• Sommaren22juni1979

Gå till restuarangen  istället ..

Har världens goaste mat .. den ligger på linnégatan ..

Min längtan efter en liten är STOR
  • Rebecca Louise

gå till stället där min sambo rör om i grytorna!!
    efessos heter resturangen och dom har super god grekisk mat.
    med massa vitlök
    ligger i majorna på karl johans gatan

Alva mitt hjärta ♥
  • längtarefterbarn

Galini har Grekisk-Turkisk mat med massor av vitlök.
    Väldigt gott och inte blodigt dyrt!

• norpan75

kom gärna med mer förslag.. ska fira 1 årig förlovningsdag.. har fixat barnvakt och allt..

• Freiya

galini och agora har samma ägare tror jag..tyckte att personalen va trevligare på agora.. dom va jättehjälpsamma med barnvagn å allt. men det behöver ju inte ni bekymra er över om ni har barnvakt :)

• Sommaren22juni1979

Åt på en restuarang i Trelleborg för många år sedan.. åt nåt megagott .. kommer inte ihåg va den hette .. men det var iallafall typ spett av kyckling tror ja de va .. o små bröd med tzatsiki.. inte att de var nåt speciellt .. men de vattnar i munna på mig nu .. mums ..

Min längtan efter en liten är STOR
  • miss mamma

visst är det synd att den är stängd hade väääärldens goaste toast där möööms

Svar på tråden Garlic restaurang i göteborg??