Garlic restaurang i göteborg??
finns det någon eller har den stängt? Någon som vet.. har letat på google hittar inte
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-16 21:48:21:
I Göteborg
finns det någon eller har den stängt? Någon som vet.. har letat på google hittar inte
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-16 21:48:21:
I Göteborg
har stängt.
vet du någon annan mysig och annorlunda resturang??
La Vacca!! vet inte vad gatan heter men det ligger precis vid odinsplatsen.. dom har skitgod mat! annars finns ju A Hereford Beefstouw (eller hur det stavas) vid Järntorget.. jättegott! sen finns det ett ganska nytt steakhouse på utsidan femman, bredvis tidpukten, Jensens Biffhouse. ska vara jättebra!
Agora, en jättebra grekisk/turkisk restaurang vid kungsportsplatsen.. RumpanBar!! stans goaste pizzor, på linnégatan!
Gå till restuarangen istället ..
Har världens goaste mat .. den ligger på linnégatan ..
gå till stället där min sambo rör om i grytorna!!
efessos heter resturangen och dom har super god grekisk mat.
med massa vitlök
ligger i majorna på karl johans gatan
tackar
Galini har Grekisk-Turkisk mat med massor av vitlök.
Väldigt gott och inte blodigt dyrt!
kom gärna med mer förslag.. ska fira 1 årig förlovningsdag.. har fixat barnvakt och allt..
galini och agora har samma ägare tror jag..tyckte att personalen va trevligare på agora.. dom va jättehjälpsamma med barnvagn å allt. men det behöver ju inte ni bekymra er över om ni har barnvakt :)
Åt på en restuarang i Trelleborg för många år sedan.. åt nåt megagott .. kommer inte ihåg va den hette .. men det var iallafall typ spett av kyckling tror ja de va .. o små bröd med tzatsiki.. inte att de var nåt speciellt .. men de vattnar i munna på mig nu .. mums ..
visst är det synd att den är stängd hade väääärldens goaste toast där möööms