Ta bort sökord på google och msn...
har en ruta under adressfältet med sökfunktion...
nu har det ju blitt som en hel ordbok där oh jag vill radera...
hur i hela friden gör jag???
har en ruta under adressfältet med sökfunktion...
nu har det ju blitt som en hel ordbok där oh jag vill radera...
hur i hela friden gör jag???
ingen vänlig själ som kan???
Funkar det inte att markera ett ord åt gången med piltangenten neråt å sedan trycka delete?
Så brukar jag göra
Du kan rensa ut din formulärdata genom att gå in på verktyg/inställningar. Nånstans där finns det!
E det inte internet alternativ och ja, jag vet inte vad det heter på svenska...autospara kanske, kör själv i en engelsk version... Kolla det.
//Lepra
på googles sån ruta så går det att radera historik..
men ja fattar inte hur ja raderar på msn rutan
tror det kan ha funkat nu... ska kolla
Men om man "rensar tidigare" så försvinner det väl bara i adressfältet, inte under google-sökfunktionen?
nej det vet ja...
gick in på msn söksidan på nätet å rederade i formuläret där... där försvaann alla ord... men inte i den lilla snabbsöksrutan under adressfältet
gå in under "verktyg", välj "internet alternativ", fliken "innehåll" och tryck på "komplettera automatiskt", där kan du sedan välja, "rensa formulär"
nej det vet ja...
gick in på msn söksidan på nätet å rederade i formuläret där... där försvaann alla ord... men inte i den lilla snabbsöksrutan under adressfältet
ceen: tak så mycket... nu funka det... tror ja...
Jag hade massa jobbiga saker under adressfältet när min systerdotter varit i farten. Gick in på lägg till/ta bort program i kontrollpanelen, tror det hette nånting med HotBar....
Verktyg > Internet alternativ > fliken innehåll > och sen knappen komplettera automatiskt
Kanske det hjälper? Där finns det så man kan rensa adressfält, lösenord och sånt. Där kan du även kryssa ur/i om du vill att det ska "poppa upp" förslag på adresser medans du skriver.
T ex af...då kan den ge förslag på aftonbladet.se om du varit inne på den tidigare...
Hoppas det hjälpte...?!
Ojdå, ngn var visst snabbare!
det funkade inte...
orden i den lilla sökrutan är fortfarande kvar...
fast inte på stora söksidan
hm...oki...den sökrutan har inte jag...tycker de är irriterade. Går ju att ta bort den antar jag...
ja det gör det ju...