• Lizard19

Ge mig tips på bra ätställe + pub i storstan ;)

Hola.. =)

Jag och min bästis ska till stockholm nästa helg.

Snälla kan ni inte ge tips på ett bra ätställe + pub med folk i 23-30 års åldern.

Vi går alltid till Patricia men jag vill till nått lugnare mer moget ställe.

Har funderat på Medusa men har hör de är mycket smått där =(

Ge mig tips männsikor :P
  • Svar på tråden Ge mig tips på bra ätställe + pub i storstan ;)
  • Nyfiken gul

Crazy Horse är ju alltid en klassiker....

Prova även Blue moon bar.... (s:t Eriksgatan)

• Lizard19
    Aha vad är de för roliga ställen då??=) Man är ju helt grön på vissa ställen :P
  • April Mamma

Fniss..läste först Jag och min bebis ska till Stockholm....

Ja, Blue moon bar är skoj! Även Golden hits skall vara bra nu har jag hört..

• Nyfiken gul

Blue Moon Bar ligger i anslutning till Stureplan, typ 200 meter ifrån - där vistas dom som ännu inte har "access" till Spy bar o stureplans faschionabla kvarter.... 

det är ett snyggt ställe med lång kö - dansgolvet brukar vara knökfullt men det är fullt ös där och trevligt folk.

Crazy Horse är "bykrogen" mitt i stan om man så säger- genuin småstadskänsla mitt i city... sköna människor , trevlig miljö och fullt ös!

• Mälaröbo

Aladin vid Norra Bantorget. Stort, blandade åldrar och olika musik på olika dansgolv.

Golden Hits är också riktigt roligt om man är utsocknes!

På Spisa hos Helena, mittemot Rådhuset, har de helt SUVERÄNT käk!!!

• Lizard19
    Golden hits... Hmm de har jag hör talas om.. Är det inte lite blandat där typ gay och bi med.. =)

Haha nej ingen bebis med ;) Tssss
  • Mälaröbo

Min bästis flörtade vilt med en ursnygg kille där och......han hade sin pojkvän med sig!! Så nog dras det väl en och annan till schlagerbaren!!

• April Mamma

TS

Försten, hur gammla är ni?

• Lizard19
    Toppen älskar att festa med blandade männsikor =)

Vi är 24 båda två =)
  • April Mamma
    Lizard19 skrev 2006-11-17 22:12:01 följande:
    Toppen älskar att festa med blandade männsikor =)Vi är 24 båda två =)
    Tänk på att det är lönings helg nästa helg så det innebär Kö, kö och kö om man inte står på lista eller kommer tidigt.

Ha så skoj
  • Lizard19
    Ahh vi är alltid ute tidigt :P Ha ha ha.. ;)
    Vi bruka gå ut vid nio tiden men de beror väl på kanske vart man vill gå =)
  • Lizard19
    Men såg de var 25 där nu.. Men se servera mat oxå eller ??=) Om kan kunde beställa bord och käka och sen stanna kvar =)
  • April Mamma
    Lizard19 skrev 2006-11-17 22:22:09 följande:
    Men såg de var 25 där nu.. Men se servera mat oxå eller ??=) Om kan kunde beställa bord och käka och sen stanna kvar =)
    Ja, det gör dom..antar att du menar Blue...?
    Jag tror nog att ni kommer in trots att ni är 24, är man hel och ren och trevlig så kommer ma n in..
  • Fia lotta lus

Gå först och ät på Caliente, en underbar tapas bar på kungsholmen, sen skulle jag helt klart gå till Riche på östermalm, man har suuuperkul där! Förresten, det är bäst att boka bord på Caliente, annars kanske ni får gå hem igen, det är oftast knökfullt...

• skrutthumlan2

golden hits, där brukar det vara jättelång kö även tidigt! Vet inte om man måste boka bord....
    Annars tycker jag O baren (inne på sturehof) är trevligt!
    Riche har också trevlig bar, samt ngt som heter oxid.
    Crazy horse gillar jag personligen inte, känns som det bara är småkids som hänger där (är själv 26).
    Annars beror det ju på om ni vill stå i kö, om ni vill betala inträde etc
    Vad vill ni äta för mat? I vilken stadsdel?

• skrutthumlan2

golden hits, där brukar det vara jättelång kö även tidigt! Vet inte om man måste boka bord....
    Annars tycker jag O baren (inne på sturehof) är trevligt!
    Riche har också trevlig bar, samt ngt som heter oxid.
    Crazy horse gillar jag personligen inte, känns som det bara är småkids som hänger där (är själv 26).
    Annars beror det ju på om ni vill stå i kö, om ni vill betala inträde etc
    Vad vill ni äta för mat? I vilken stadsdel?

Svar på tråden Ge mig tips på bra ätställe + pub i storstan ;)