• Sassan86

tatuerare i örebro?

Jag har en tatuering jag vill göra om eftersom han jag tatuerade mig hos i enköping gjorde mig inte nöjd..
    Vet någon nån skicklig tatuerare i Örebro man kan gå till?

• Svar på tråden tatuerare i örebro?
  • kimmye

Jag har gjort mina två sista hos Startiust. Är väldigt nöjd.
    Den ena är tre år sen och den andra ett år sen.

• Rerre

Nu vet jag inte vad de heter men det ligger på Järnvägsgatan ner mot sjukhuset, har hört att de ska vara bra.

• piixelslyna
    Rerre skrev 2006-11-20 14:58:18 följande:
    Nu vet jag inte vad de heter men det ligger på Järnvägsgatan ner mot sjukhuset, har hört att de ska vara bra.
    Du tänker på Needle Demon.

TS - Jag skulle rekomendera Stardust (ligger nästan vid club 700), de är superbra och jag har aldrig hört någon som blivit missnöjd med sin tatuering där.
    Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
  • Sassan86

Då hör vi av oss till stardust och ser vad dom kan

• piixelslyna
    Sassan86 skrev 2006-11-20 15:11:25 följande:
    Då hör vi av oss till stardust och ser vad dom kan
    Gör det! Dom är skittrevliga där inne.

Jag piercade mig i näsan i somras, jag hade nog varit inne där ett X antal gånger innan och velat. Så kom jag in där en dag och då sa hon bara; Jaha, då kör vi på det idag, jag vet ju att du vill. Självklart var hon skämtsam. Men jag gjorde det.
  • Sassan86

jag kan lägga ut bild på min tatuering i mitt galleri så ska ni få se skillanden på skissen jag ritade och hur tatueringen ser ut..

• piixelslyna

ahh, jag vill se!

• piixelslyna

Oj, jag tittade på bilden. Det var ju stooor skillnad! Jag fattar att du inte är nöjd!

• pepsimax

Fattar att du inte ä nöjdSkrikandes

• Sassan86

skönt att höra folk som håller med mig! det är så jobbigt när man frågar dom i familjen och så, då säger dom bara, den är ju fin ändå..

• liten ida

Sassan 86

Jag tycker din tatuering är jättefin. Snyggt motiv och välgjord. Det är tråkigt att du inte gillar den själv. Hoppas att du blir mer nöjd med nästa. Och att du börjar gilla den som du redan har!!

• Sassan86

Jodå, själva tatueringen är det väl nte fel på, felet är att det inte alls liknar min skiss jag ritade..

Svar på tråden tatuerare i örebro?