myskväll...tips
Hej..jag är en gift kvinna med världens underbaraste man..och vi har det jättebra på alla plan. En sak som jag vill jobba på är dock vårt sexliv, som är underbart och bättre än vad någon av oss upplevt tidigare, men jag känner att det ändå är lite fantasilöst. Både jag och min man är lite blyga av oss på den fronten och har lite svårt att prata om sex och hur vi vill ha det. Nu har jag planer på en liten helkväll på fredag, då vi blir barnfria. Jag vill ha lite tips, men tips som passar oss som nybörjare på sådant här, med tanke på att vi är lite blyga, det får inte bli för mycket på en gång, då kanske vi blygar ur i stället. Jag hade tänkt mig nåt sådant här: snygga underkläder, mysig middag med massor av levande ljus till han kommer hem från jobbet, ett bad med goa luktoljor, följt av att vi smörjer in varandra.. över middagen tänkte jag att det enda samtalsämnet får vara sex, där vi kan prata om sexfantasier vi har, vara ärliga hur vi vill ha det i sängen, osv...sedan kunde vi tillsammans kolla på någon porrfilm, av mjukare slag..sedan, och inte förän det skulle det bli tillåtet för oss att..ja, ni vet resten..hur låter det, för er som är lite mer erfarna?