• Annika 1983

Är det jättefult om man INTE har gardiner i sin lägenhet? (läs gärna TS)

Vi har ärligt talat inte råd med gardiner just nu. Och jag skäms över att inte ha några. Jag har fyllt upp fönsterna med en massa krukväxter så man kan vila ögonen på det istället men oj vad jag stör mig på att jag inte har gardiner. Kommer bli nästa månad. Vill ju inte ha fula för då kan jag lika gärna vara utan. Och ska jag ha så ska det vara till alla fönster på en gång och inte till ett lite då och då för då tycker jag att det ser dumt ut om ett fönster har gardniner och inte det andra .

Så nu undrar jag frågan som du ser i TS. Vad tycker ni? Går det att leva i ett hem där det inte finns gardiner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det jättefult om man INTE har gardiner i sin lägenhet? (läs gärna TS)
  • tea79

är de under en kortare period så visst kan man skippa gardinerna då.
    Likaså om man kanske har annat ist. Jag har tex hissgardin i ett rum bara, inga gardiner. Har den lite nerfälld så de ser lika fint ut enligt mig.

• Annika 1983

den tradiga e att det nästan alltid e nmerdraget med :-S så himla trist. Men vill ju inte visa fönsterna utan gardiner

• Annika 1983

ja rullgardin har vi i köket o sovrummet. men i vardagsrummet som alla ser finns det bara persienner. (fanns där redan när vi flyttade in som tur var *S*) vi prioriterade andra saker när vi flyttade in som var viktigare. Men uj vad jag stör mig

• HannaCecilia

Vissa lägenheter passar det med vissa passar utan. Var i en lägenhet för ett tag sen utan gardiner och det passa skit bra, skulle nog inte passat med gardiner där. Bodde jag där skulle inte jag heller ha gardiner. Men vår lägenhet passar nog inte utan, har så fula fönster.

Men gör som du själv tycker blir bäst!

• Kajee

När man tittar i reportage från inredningstidningar så är det riktigt trendigt att vara utan gardiner just nu. Ställ något fint i fönstret istället.

• Lundby87

Det är väll bara att säga att det är på inhandlinglistan men att du vill hitta par riktigt snygga som man kan ha ett tag. Gardiner gör endå en hel del av rummet

• MajaLarsson

vi har inga gardiner i köket! tycker inte det skulle passa helt enketl..men vi har stor rutiga tapeter som ramar in fint å mycket natur å grönt utanför!

• Momarorie

Jag har inte gardiner i mitt vardagsrum och jag tycker inte att det är något fel med det

• Linda1976

Tycker alltid att gardiner är ganska fult faktiskt. Vi har inga och vill inga ha. Nu bor vi visserligen i nytt hus och därmed snyga fönster, men ändå.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Annika 1983

har 4 stora gröna fräcka växter. Som jag fantsierar om ska förvilla bort att vi inte har gardiner *S* haha usch!

Svar på tråden Är det jättefult om man INTE har gardiner i sin lägenhet? (läs gärna TS)