• MyFine

Planerar barn i Umeå

Hallå hallå!
    har ni slutat planera allihopa?

• MyFine

Jag har nog haft min äl här i dagarna, eller så är den nu.. Jag har inte så bra koll på det där.. Kanske skulle ta och skaffa såna där stickor?

• MyFine

Synd Maja.. Hon är så himla ovälkommen den där Tanten. Hoppas jag slipper henne.
    Hoppas att ALLA slipper henne.

• MyFine

Ojdå zmurfan! Lät inte så roligt med blod..!

Själv får vi se om det händer nått den här månaden. Säkert inte.
    Var ju som vårat första "aktiva" försök till bäbis nu.
    men jag lovar att vi har gett järnet.

• MyFine

Hallå hallå!!
    den här tråden dör som ut mellan varven.. *skakar lite liv i trådstackaren*

Hur går det för er allihopa? Själv så beräknar jag att ha bim på typ tisdag. Eg är den säkert tidigare, men det var det datumet jag hade förra månaden, och jag är inte så haj på att räkna ut såntdär.

• MyFine

Japp, vi var på luciafirande på dagis igår. Hampus var utklädd till pepparkaksgubbe. Såå söt!
    Sen så var vi även på julbord igår med min sambos "jobb" (där han gör exjobbet). Vi var på officersmässen, och guuud så god mat dom har där! Känner mig mätt än.

• MyFine

Lycka till Kickan!

Här verkar det som om tanta är på väg. Jaja.
    Vi ska väl inte ha sån tur att det tar sig på första försöket.

• MyFine

Elin: Kul med vovve! Vad är det för ras?
    Kickan: Härligt! Hoppas det går bra!

Ingen tant än. En gång i förrgår & en gång igår fick jag bara lite blod på pappret när jag varit på toa.. Den har nog fått fnatt.

• MyFine

Här händer det inte så mycket än. en skvätt blod på pappret idag oxå, och inget mer. Fattar inte vad det är med mensen? Såhär brukar den ju aldrig bete sig.

• MyFine

Jag har ingen aning. vi får väl se vad som händer, om det blir nått mer eller om den var lite blyg av sig den här månaden

Svar på tråden Planerar barn i Umeå