Lingon & Blåbär kläder
Ska på en hemmahosträff ikväll om Lingon och Blåbär-kläder. Är det någon som har bra eller dålig erfarenhet av deras kläder? Prisvärdhet? Tacksam snabba svar innan jag gå på deras propaganda!
Ska på en hemmahosträff ikväll om Lingon och Blåbär-kläder. Är det någon som har bra eller dålig erfarenhet av deras kläder? Prisvärdhet? Tacksam snabba svar innan jag gå på deras propaganda!
Ganska dyra kläder men suverän kvalitét. Var själv på ett i förrgår och beställde pyamas åt mina tjejer.
De brukar vara stora i storleken med. Annars är är det bra. Ganska dyra dock, men har man syskon som kan ärva sen är det kanon.
Jag gillar deras kläder jättemycket. Snygga och mycket bra kvalitet! Har bara haft goda erfarenheter. Du kan ju tjuvkika här också: www.lingonochblabar.se
Ha en trelig kväll!
Kanonbra kläder. Håller bra i färg och form.
Helt sjukt bra kavlite tycker jag! Håller färg och form som inget annat.
Kostar en del men värt det!
Bra kvaliet, men det mesta är gräsligt fult. Värst är deras gula färg, ser ut som bebisbajs...
Jag älskar deras kläder!!!!! Lite dyra men har en JÄTTE bra kvalitet på kläderna. Jag rekommenderar dom varmt. Lycka till
Tack för era svar!
Kvaliteten verkar bra som ni säger men jag håller nog med Skrinda om att flertalet var ganska fula. Dock fanns det en hel del neutrala basplagg. Det blev en fleecejacka, magiska vantar, halvpolo och fuskpolo.
Och så skrev jag upp mig som värdinna så jag hoppas på vårkollektionen
vi har fått endel lingon och blåbär kläder och dom är super bra..
Har bara varit på vår-träffar och köpt inför sommaren och det brukar vara fina grejer då!
Håller lite med om den gula färgen dock
Men jag köpte bl.a. en underbar marinblå tennisklänning till lilltjejern för snart två år sedan. I samma kollektion köpte jag snygg tröja och ett par superbra beiga halvshorts till killen. Det var höjdarkläder! Håller färg och form tvätt efter tvätt och de har gått två säsonger nu!
Gillar kläderna, håller färg och form i tvätt och tumlare MEN de är jättestora i storlekarna. Och jag menar verkligen jättestora. Vet man om det kan man anpassa sig menar jag.
Jag gillar kläderna!Allt är inte snyggt.men det är bra basplagg. Tightsen,halvpolon,bootlegsen är suveräna. Håller färg o form . Sen är det jättesvårt med storleken. de råder att gå ner en stl för de är stora i stl men det stämmer inte. Min dotter 95 cm drar 98 i vanliga kläder och på L&B får jag köpa 90 i vissa plagg men tex tighsten köpte jag 100. I våras då on drog 92 så gick jag ner till 80 o det var för väl litet. De är rätt rejäla i stl vida men inte alltid långa. Ungefär som Po.p i storlek,pris och kvalitet tycker jag. Köpte Eliotthatten o fick rådet att köpa stora stl. Men när vi fick hem den passade den mig..så det var bara att skricka tillbaka.
Inte snygga.... men såg nu att du ville ha snabba svar....
Mycket bra kvalite' och nog tycker jag en del är superfina.
Den gula bajs färgen tycker inte jag heller om men basplaggen är super praktiska och toppen kvalite´.
Höstens kollektion blev svarta tights, Cornelia tunika och pyjamas med Lingon och Blåbär.
Trista kläder enligt mig.
Vad tyckte du?
Gillar dom inte alls. Tycker det mesta är ganska fult, dessutom är dom så dyra. Läser att en del tycker det är bra kvalite, men det är olika mellan plaggen upplever jag. Köpte lingon och blåbär body första gången och den blev urtvättad snabbt + att mönstertrycket delar sig. Bomullen är som lite ribbad eller hur man ska beskriva och när den då delar på sig gör ju trycket det med. Hmmm undra om nån fatta hur jag menade? Köpte även en t-shirt och ett par vindbyxor men dom var bättre. Dock ej värda dom pengarna tycker jag.