• Anonym

kissade i sängen! (vuxen)

i natt... haha inte hänt sen ja va liten plutt, (e 20 idag) drömde att ja satt på toa! nåt fel på mej????

• Svar på tråden kissade i sängen! (vuxen)
  • Anonym (fniss)

*skratt*...nää det är det inte...du sover väl antagligen ganska hårt

• Amarone Classico

Nej, det är inget fel på dig.

Det har varit en tråd om detta förut då flera personer skrev att de hade råkat ut för det.

Man kan lära sig att styra drömmen så att man vaknar i tid!

• Anonym

Det tror jag inte! Mitt ex kissade i sängen en gång, visst blev vi förvånade bägga två men eftersom det inte hände mer så tror jag inte det är någon fara! Vi skrattade faktiskt lite efteråt

• Anonym (har hänt)

Jag hade urinvägsinfektion och drack koppiösa mängder vatten, på natte drömde jag att jag gick på toa och att infektionen var över, alla som har haft det vet hur skönt det är när den är bortaGlad..... så jag vaknade av att jag kissa i sängen. Det har aldrig hänt igen så jag tror inte att det är nåt fel på dig......

• Anonym

hehe kändes hel knäppt å vakna 4 på natten pga de!

• Anonym (Anna)

Har hänt mig också en gång när jag hade urinvägsinfektion. Mycket pinsamt att ställa sig upp, väcka sambon och slita ut alla lakan, men oroa dig inte, det är inte så ovanligt som du kanske tror.

• Anonym (fniss)

förstår det ...

• Anonym (hihi)

Haha, jag har också gjort det. Drack mycket vatten innan sängdags och drömde om att jag satt på toa. Vaknade av chocken och skämdes som en hund. Tur att jag var singel då!

• minje

*LOL*

Nej, det är verkligen inget fel på dig.

För fem år sedan (när jag själv var 26!, och jag vill dessutom tillägga att jag blv torr mycket tidigt ) dejtade jag en pudding till kille, min nuvarande make. Vi låg och sov tätt tillsammans i hans 90-säng, och så hände det....

I drömmen gick jag på toa och kissade och kissade... i verkligenheten kissade jag ned min nya pojkväns lilla studentsäng. Efter en sådan blunder klarar man de flesta pinsamma situationer här i livet!

• Minna07

Hihi, oups. Där ser man vad drömmar kan ställa till med. Exakt samma sak hände mig då jag var 8 år. Dröme att jag satt på toa... Och jag har aldrig varit en sängvätare, var helt "torr" innan 3 års ålder.

Det är absolut inget fel på dig!

Svar på tråden kissade i sängen! (vuxen)