Me & I kläder??
Ska på Me&I träff snart.
Någon som har några erfarenheter av deras kläder??
Ska på Me&I träff snart.
Någon som har några erfarenheter av deras kläder??
De har jätte fina kläder...
Har köpt sedan de startade 20041
Det kommer att bli en jätte trevlig kväll.
Å har du flickor (som dock inte jag har) så kommer du hitta såååå mycket! Lycka till... /Wiktoria
Jätte bra kvalitet, och fina. Skulle kanske inte köpa deras kläder till dom minsta eftersom deo växer ur sina kläder på typ en vecka men till lite äldre barn är de toppen!
Har en grabb på 6år och en tös på 1år
Är de dyra och hur är kvaliten?
Jag tycker kläderna är jätte fina, men vissa kläder är väldigt lustigt sydda, Tex bodien. å en tröja jag köpte i höstas har blivit jätte urtvättad efter 3 gånger.
Men ta med dig stora plånboken, du lär ju hitta en massa fint!!
De har coola tuffa kläder! Mycket är dock tyvärr slut nu i och med att det kommer en ny kollektion i januari. Har köpt en hel del därifrån sedan Elsa var liten och kläderna har hållt bra
kika på www.meandi.se där står priserna och så har de bilder
jag tycker de e super bra väntar på en beställning jag gjort som kommer nästa vecka ska bli så kul med lite nya kläder...
Jag köpte ett par plagg nu i höst och de är jättefina, men åtminstone en klänning har blivit ganska urtvättad. (Och då är den bara tvättad ett tre, fyra gånger...)
Roliga kläder men lite dyra, tycker jag.
Jag handlade några plagg men det som var ett stort minus var att nästan alla plagg jag beställde var lång leveranstid på.
Det sista plagget kom för ca. två veckor sedan och jag beställde i början av september.
Allt jag köpt var sååå fint på.
Jag var på en sån träff för några veckor sedan, där sa hon som visade att kläderna håller "hur länge som helst" om man tvättar dom på rätt sätt. Men hon sa inte hur man skulle tvätta dom, men det står kanske på hemsidan.... Har inte kollat ännu.
Men det tråkiga var att det inte fanns så mkt att välja mellan eftersom det var slutet på säsongen, tyvärr!
Älskar deras hamster och kärleksbacillen! ![]()