• VåraHjärtan

bra klipp? Bjöor

Såg en annons på tradera och budade,

Libero 2-4 kg , 16 st blöjor
    Libero 3-6kg, 4 st
    Pamers storlek 1, 44 st
    Pamers storlek 2, 36 st

= 100 blöjor för 174 kr inklusive frakt!.
    Var det ett bra klipp?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-24 13:02:48:
    Kan tillägga att jag fick med 18 st pamers neonatalblöjor med på köpet, även om jag inte kommer använda dem.

• Svar på tråden bra klipp? Bjöor
  • Jewell

Låter lite dyrt....men det är ju flera storlekar förstås...

Men du skulle nog få 100 blöjor i affären för billigare...

• Alicia05sMamma

Tror oxå att du kunnat få det billigare i affären. Beror naturligtvis på vilken affär, men 100 blöjor hade du nog fått billigare på tex. Willy´s.

(¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Rorca

Icahandlarnas brukar jag köpa de är av samma kvalite som liberos
    kostar 89 kr för 62 st men då är det en större storlek.
    större storlek blir ju dyrare.
    jag vet inte just nu vad de mindre blöjorna kostar

jag hade inte köpt 100 blöjor för 170 kr.
    Ofta får man dessutom rabatter och gratisprover i början.
    just pampers och Libero har startpaket med blöjor man kan få gratis.
    sen finns det ju många billiga märken på marknaden med men de skiljer väl något i kvalite och passform.
    Man får prova sig fram vad som passar bäbisen bäst.

• Taffer

100 blöjor för 174 kr é väl inte dyrt? Inte om man jämför med i affären. Jag köper 60 stycker för över 100 kronor, d é ju dyrare?

• VåraHjärtan

sen kan man ju inte säga att det finns billigare blöjor pcj att det då var dyrt, man måste ju jämföra med pamers och libero eftersom det var sådana jag buda på =).

• MiReDe

Jag köper pampers blöjor på willys, en kartong för 179:- Innehåller 132 st blöjor. Finns ju på ica maxi också, men vet inte vad dom tar för blöjorna. Är väl lite större storlekar också...

• Alicia05sMamma
    Dadipo skrev 2006-11-24 13:19:42 följande:
    sen kan man ju inte säga att det finns billigare blöjor pcj att det då var dyrt, man måste ju jämföra med pamers och libero eftersom det var sådana jag buda på =).
    Jo men pampers & libero säljs väl inte enbart på ica & konsum ? Ja jag hade inte bjudit 174 :- iaf. Tycker det var mkt för 100 blöjor.
    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • MiReDe

Tyckte också det verkade mycket, jag fick köpa av en bekant. 8 paket libero för 300...ca: 400st blöjor. Ifs så var det av en bekant.

• Autumn

Om det var bra eller inte vet jag inte, men du kan använda prematurblöjorna som dockblöjor, eller sälja om dom! Då får du ju tillbaka en del.

• VåraHjärtan

Autumm
    Jo jag tänkte jag skulle se om jag kan sälja dem, annars är det inte hela världen att jag buda på dem!. 40 kr mer eller så blir jag inte fattig av! Kan inte vara så mycket som jag har "gått förlust" med.

Svar på tråden bra klipp? Bjöor