• Leeloo

Snygg-Lars!

Är det bara jag som tycker att han är störtskön? Ni vet Snygg-Lars i ICA-reklamen. De har verkligen lyckats fånga urtypen för manlig lite halvpuckad modell!
    Det bästa är när han lägger sig i fiskdisken för att Stig har bett honom att snygga till där!
    "Det här kommer bli VÄRSTA lyftet för butiken!" Hahaha! "Kavli" mumlar han sensuellt!

• Svar på tråden Snygg-Lars!
  • Juniphé

hihihi! Ja visst är han bra!

Fast det vore bra coolt om han och den andra killen (vad han nu heter... inte butikschefen iaf) blir rivaler och slåss om samma tjej och hon väljer den andre ist. för snygg-Lars ... å då blir snygg-Lars så deppig att han lägger sig i chipsgången och tröstäter och blir ful-Lars

• Leeloo

Fast han är bäst som han är. Ett riktigt snyggo!
    Eller om tjejen som va med förrut skulle komma tillbaka, hon som va med i tre kronor.

• amathea

Jag som hade hoppats på att Snygg-Lars var den nya svenska "String-Emil" när jag såg rubriken... *haha*

• silvia

*skratrt*
    Amathea, jag med!!

• FinaCina

amathea: Lustigt! Jag tänkte precis likadant!

• Leeloo

Näe va elak jag känner mig! Men håll med, lite rolig är han?

• FinaCina

Snygg är han dock...
    Sett Lars-reklam i T-banan - den piggar upp!

• snobben

trodde oxå det var en svensk string-emil det var frågan om

• Toria

Ser att jag inte var den enda som tänkte på string-Emil när jag såg rubriken...

• IceLizzie

Trodde också att det var en svenska version av String-Emil. Men, Snygg-Lars är ju snygg!!!

• Mamba

jag tycker att det var super roligt! ICA har verkligen lyckats med sin reklamkampanj

• Leeloo

Ja speciellt när Stig ber Snygg-Lars göra lite snyggt i charken, och han lägger sig där naken!

• IceLizzie

Ingen mer som har något att säga om Lars??

• Leeloo

När Snygg-Lars posar inför kameran, då står världen stilla....

• Bebis

ÄLSKAR när han poserar o knäpper kort o häller chipspåsen över sig *Skratt*

Svar på tråden Snygg-Lars!