• niiina

    Vad drömde ni inatt?

    Vore kul att höra vad ni drömmer om, massa smaskiga historier vill vi höra

    Själv har jag drömt så otroligt barnsliga drömmar två nätter i rad, det är så jag skäms
    Förra natten drömde jag att jag var skulle göra nåt slags fotomodellsjobb Jag stod och sminkade mig hela drömmen igenom, och jag kommer ihåg att jag var jätte försenad upp på scenen där alla väntade på att få se mig *asgarv*

    Och inatt var man vacker igen Jag var nån schlagerartist som skulle upp på en scen (IGEN ) Jag stod åter igen vid spegeln och höll på med kläder och smink till förbannelse.

    Nu är jag ju sån som gillar att försöka tolka mina drömmar

    Antingen har jag tittat på för mycket extreme makeover , eller så är det mer komplicerat. tex att jag känner mig utblottad och nevös nu när jag ska köra upp snart, precis som jag kände innan jag skulle upp på den här scenen och att jag hade stor press på mig att vara vacker, som jag måste vara duktig på uppkörningen...ni skrattar väl inte åt mig nu?

  • Svar på tråden Vad drömde ni inatt?
  • Andrundrun

    Inatt drömde jag att jag skulle börja på en ridskola. Samma ridskola jag gick på när jag var yngre. Skulle betala en massa pengar för 1 ridlektion och så fanns inte den hästen jag skulle rida på där så jag fick betala för ingenting!

  • Stora

    Jag drömmer massor varje natt antagligen för att man blir väckt ofta... häromdagen var jag ute (i drömmen alltså) och drog barnvagn i pyamasbyxor som fladdarade på halva benen o var jättestressad för att jag lovat att fika hos en bekant.. och då käns det naturlgitvis som att man går i sirap hur man än skyndar sig....

  • Stiina

    Jag drömde om råttor inatt. Inte några läskiga, äckliga utan med jätte vacker brunglänsande päls. Men jag var lite rädd för dem ändå.

  • lalala

    Jag har flera gånger drömt att jag super till och dricker just Dry Martini och sen kommer på att jag är gravid och får värsta ångesten.

  • Terabyte

    Jag drömde inatt att jag var hos nogån sen såg jag en gymnast där en känd ung gymnast jag säger inte namnet så hoppade hon upp på väggarna och gjorde några konster/tricks och sen satt hon på golvet och ropade aj aj aj hon hadde skadat sig på låtsas sen gjorde hon samma igen och jag gick närmare henne hon skakade och jag sade har du o (ont) nä du bara (skojar) jaa och sen var hon under min stol eller under nåt bord och jag pajade på hennes huvud men hon såg jätte liten och klen ut.

    Sen i samma dröm var jag mitt i allt ute på nån strand och såg konstiga snäckor och djur ett djur som såg ut som en hög med kvistar jag hadde just sökt efter sneckor och var på väg mot "kvistdjuret" som jag trodde i drömmen var på riktigt en hög med kvistar men när jag kom närmare så sprang den i väg i drömmen var den en räv typ en kvisträv.

    Allt detta har jag drömt för jag har tittat på dendär unga gymnasten och spelat rdr2 (red dead redemption 2) jagat djur i spelet och hittat snäckor bla och då har hjärnan gjort i hop det till en röra :D

  • CClady

    Drömde att jag reste jorden runt, men hann egentligen bara till Norge och island i drömmen. Skulle iväg och klättra över någon stor sten/berg där man liksom avslutade med att klättra ner på andra sidan med huvudet först. Som en extremsport.

    När vi kom till island hade någon där en puma som tamdjur. Den sprang runt hur lugnt som helst tills vi fick ögonkontakt och då kickade förstås jaktinstinkten in. Så jag blev attackerad, försökte försvara mig med en trästol men fick rivmärken över hela armen och var på väg att bli dödad.

    Exakt där väcktes jag av min ena katt som skrikandes kom in genom kattluckan med en sork. Märkte att armen hade somnat då jag låg på den. Enda gången jag varit tacksam för det där ylandet som väcker mig vid 4...

  • Mascaraklumpar

    Jag brukar ha rätt spännande drömmar, men i natt hade jag en lång dröm där jag satt och diskuterade politik med Jan Björklund och Annie Lööf. Exakt vad vi pratade om vet jag inte, men jag minns att de inte höll med varandra alls och att jag tyckte att stämningen blev lite dålig.

  • Terabyte

    i natt jag var i min klass där var min pappa och andra, pappa och jag tog lastbilskörkortet på samma gång i verkliheten, men drömde att vi var där igen.

    Så går jag i korridoren så möter jag 4 "hoodare" mörkhyade män (kallar dem för hoodare för mörkhyade räppare sjunger ofta om hood och jag tycker om rap egentligen "gansta rap") sittandess på en bänk med massor av cannabis plantor runt om sig där de satt och frågade av mig hej sku du vila ha some weed? (Engelska: Some=lite/en bit) (Engelska: weed=röka gräs/röka cannabis) jag sade nej och sprang iväg för de började jaga mig det var otäckt så såg jag där är mitt gäng och tänkte i drömmen men vi är typ en flock då kan vi besägra dedär "hoodarna".

    Sen mitt i allt var jag först med en hoodare och arbetade jag lade kläder på ett band samma som de har i kassorna i butiken, så är det på riktigt också på jobbet lägga kläder på ett band.

    Mitt i allt så var det tomt där läääänge tomt, men då började de komma tillbaka var de nu hadde varit och så var deömmen slut.

Svar på tråden Vad drömde ni inatt?