Vad drömde ni inatt?
Jag drömde inatt att jag var hos nogån sen såg jag en gymnast där en känd ung gymnast jag säger inte namnet så hoppade hon upp på väggarna och gjorde några konster/tricks och sen satt hon på golvet och ropade aj aj aj hon hadde skadat sig på låtsas sen gjorde hon samma igen och jag gick närmare henne hon skakade och jag sade har du o (ont) nä du bara (skojar) jaa och sen var hon under min stol eller under nåt bord och jag pajade på hennes huvud men hon såg jätte liten och klen ut.
Sen i samma dröm var jag mitt i allt ute på nån strand och såg konstiga snäckor och djur ett djur som såg ut som en hög med kvistar jag hadde just sökt efter sneckor och var på väg mot "kvistdjuret" som jag trodde i drömmen var på riktigt en hög med kvistar men när jag kom närmare så sprang den i väg i drömmen var den en räv typ en kvisträv.
Allt detta har jag drömt för jag har tittat på dendär unga gymnasten och spelat rdr2 (red dead redemption 2) jagat djur i spelet och hittat snäckor bla och då har hjärnan gjort i hop det till en röra :D