• VärstaGrymmaTjejen

Efterlysning!! Söker med ljus och lykta efter en "självgående" hund/kanin/katt!!!

Jag köpte en liten leksakskanin till min dotter på en marknad, en sån som man kan trycka på "on" och "off" och när den är på hoppar den av sig självt. Nån som vet vad jag menar? Hon ÄLSKADE den, men tyvärr hade vi en hund på besök som trodde det var en riktig kanin.. så nu hoppar den inte längre.. Min lilla dotter (16 mån) förstår inte varför den inte hoppar och kommer med den till mig hela tiden och vill att jag ska få den att hoppa igen Tycker sååå synd om henne!!

Finns det nån här som vet var jag kan få tag i en sån? Eller rent av någon som har en sån hemma som inte används? Jag är villig att betala bra för den!

Jättetacksam för svar!!!
    Jag är inte dum... Jag har bara otur när jag tänker!
  • Svar på tråden Efterlysning!! Söker med ljus och lykta efter en "självgående" hund/kanin/katt!!!
  • luddigamaskrosen

INgen marknad på gång nära er? Ser såna alltid på marknader.

• Tindrande

i sthlm så säljer de ju såna på gatan hela tiden.
    Annars så dyker de säkert upp nu när alla julmarknader börjar

hopppas du hittar en!

• VärstaGrymmaTjejen

Jag bor i en liten by 8 mil utanför Örebro, alltså en bra bit från stockholm
    Julmarknader att tala om är det inte här tyvärr...

• clinan

Jag såg något som gick runder på br-leksaker idag. Såg dock inte vad det var för djur, men nåt djur var det i alla fall!

• VärstaGrymmaTjejen

clinan

Ja det måste inte vara en kanin, jag tror hon nöjer sig med en katt eller hund eller råtta eller vad som helst

Tack för tipset

• Ina05

Det finns en massa olika gående djur (mekaniska djur) på br-leksaker för 119.50kr. Dessa går att beställa på nätet också!

• VärstaGrymmaTjejen

Ina05

Beställa på nätet? På deras hemsida eller vad? VAd glad jag blir nu!!

• Nifelheim

MM jag snubblade över en elefant som gick runt inne på BR sist jag var där...och på ett bord med kanter där inne hade de massor olika djur...

• VärstaGrymmaTjejen

Måste till BR alltså, tack för svaren!!

• Ina05

Sorry, jag såg fel. Man kan visst inte beställa det via nätet. Dock finns det ju både kaniner, hundar, kor, grisar och elefanter, tex:

• VärstaGrymmaTjejen

Tack Ina

Blir en tripp till BR så fort jag får möjlighet (och tid, och pengar.. )
    Kaninen på bilden var nästan identisk med den hon hade! *glad*

• Mirris

På BR inne på Marieberg har dom självgående.. och självhoppande katter o hundar o elefanter o kaniner o annat skoj. ( vi var där i helgen)

På ToysRus har dom en ponny i naturlig storlek som gnäggar o rör sig när man klappar honom SÅÅÅÅ söt.

Svar på tråden Efterlysning!! Söker med ljus och lykta efter en "självgående" hund/kanin/katt!!!