Bra strumpor?
Var finns BRA strumpor? Som sitter kvar på fossingarna? Är så less på alla sockar som ramlar av hela tiden... Speciellt nu när hon är i gåstolen.
Var finns BRA strumpor? Som sitter kvar på fossingarna? Är så less på alla sockar som ramlar av hela tiden... Speciellt nu när hon är i gåstolen.
Halksockar från GeKå's funkar jättebra! Billiga och bra!!! (Underbara Ullared - vad finns inte där?) Knästrumpor från PO.P likaså (fast de har ej gummi under foten).
Aldrig använt PO.P's vanliga sockar, men tror de är bra också...
Hm, finns det strumpor som inte går att dra av foten? Superlim? I alla fall har båda mina barn nästan aldrig strumpor på sig för dom plockar bort dom... Om jag verkligen vill ha nåt på deras fötter får jag köra med strumpbyxor. Har liksom gett upp kampen när min stora var bebis.
Våra golv är ganska kallt så hon behvöer helt klart strumpor! Och när hon är i gåstolen så plockar hon ju inte av sig dom :)
På Lindex finns ett par strumpor som ser helt värdelösa ut men som är super! De är i två-pack och har nervikt kant. De är alltid två olika i packet (enfärgade, randiga, med text...) Hoppas du förstår, o kan hitta dem. Alla andra vill ramla av eller stasar, eller både-ock.
Tips! Strumpbyxor, och så knäpper man bodyn på utsidan
Funkar jättebra om man är less på att sätta på små strumpr om man har kalla golv och inte vill att barnen blir kalla!
Norpan: äntligen förstår jag varför det säljs pojk-strumpbyxor. Alltid undrat!
Pojk-strumpbyxor???
Vi hörde med skinntofflor.
Funkade superbra på kalla golv och gav bra fäste i gåstolen.
mammis: Har du inte sett det? Finns på Lindex.