• Nettis1976

När börjar bebisar le?

JAg undrar när bebisar börjar le? Förstår ju att det är individuellt, men på ett ungefär.
    Min lilla Emmy är 6 veckor snart och har bara gett mig ett enda léende ( som säkert var en engångsgrej). Ler i sömnen men inte annars.

När fick ni riktiga léenden av era barn?
    Kram

• Svar på tråden När börjar bebisar le?
  • Qui

Vid 6 veckor började det. Nu ler han för det mesta.

• Tjuffs

Alma började le i torsdags och efter det har hon lett flera gånger, hon är 4 veckor

• Rerre

Thias var nog nästan 7 veckor, nu är han 12 veckor och flinar åt ALLT

• Nettis1976

Då hoppas jag att det kommer snart då.
    Man är ju orolig för allt.
    Vill ju att hon ska vara "normal"

Tack för era svar.

• pemi

Första leendet vid ca 4-5 veckor, sen något estaka då och då, vid 7 veckor kom de ganska ofta. nu vid 8 veckor kan man lätt locka fram store leenden.

♥♥ ♥ Alva♥ ♥ ♥
  • hammarby

Sen han var åtta veckor ungefär (nu är han 10 veckor)..innan dess var det leenden i sömnen, vid tutten och när det var magknip! Nu känns det riktigt äkta! Han kan kikna till av skratt ibland också. Det är ju så gulligt!

• fjunis

Vår tjej log första gången när hon var 4 veckor - innan var det nog mest gaser - men då fäste hon blicken på sin pappa och fyrade av ett jättesmalj. Sen fick vi inget mer ur henne på ca 2 veckor, men nu vid 7 veckors ålder ler hon ofta, blir mer och mer för varje dag.

• Nettis30

4 veckor gammal var Arvid när han log för allra första gången på tilltal.

• Helixa

Fint namn din tjej har =) Samma som min *hihi*
    Hon började le vid 3v ca men det är först nu vid 8v som man märker att hon verkligen ler när hon ser mig eller jag pratar m henne. Men visst smälter man när de gör det...=)

• Jesssicaaa

strax före han blev 3veckor

• nerina

Min kille log första gången när han var prick 5 veckor.

Svar på tråden När börjar bebisar le?