Inlägg från: Linslusa |Visa alla inlägg
  • Linslusa

Efterlyser: Gigantisk julstjärna???

Min granne har en så jäkla snygg julstjärna i hennes fönster. Skit snyggt eftersom våra fönster är så stora.

Någon som vet var man kan köpa denna stjärna eller liknande. Spelar inte nån större roll hur den ser ut, bara den är STOR!

Frågar här för jag kan inte fråga henne...

Enormt tacksam för svar!

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-27 21:30:49:
    Kan ju inte ta ett foto på hennes och sätta in, hade ju blivit lite fel men jag kan säga att hennes är nästan 1m i diameter och har 9st spetsar och är vit. N

• Svar på tråden Efterlyser: Gigantisk julstjärna???
  • Linslusa

indiska!? Då ska jag åka dit imon

Tack alla.

Nån som vet nåt mer ställe så säg till bara. Har gett mig f*n på att jag ska ha en. Har gått och kärat ner mig i en julstjärna

• Linslusa

ja ullared har jag inte tänkt på. men ska inte dit på ett tag.

kollade europamöblers hemsida men hittade inget med jul eller belysning...

• Linslusa

kollade åhlens hemsida nu, där hade dom mycket. tror jag ska åka dit imon och titta

ååhhh!!! vad glad jag är nu. hoppas hoppas hoppas att jag hittar en imon

tack alla!

• Linslusa

haha, inget att skämmas för att fråga.
    hon tycker inte om mig och hon kommer absolut inte tycka om mig mer när jag köper en likadan stjärna som henne

• Linslusa

ja en normal människa hade nog gjort det men hon är väldigt putt om man kan säga så

• Linslusa

Bor i göteborg. Tänkte åka till Allum idag och kolla.
    Känner mig som ett barn på julafton så mycket vill jag ha en sån stor stjärna.
    grannens lyser nu. skitstor. och 9 spetsar.

• Linslusa

ja claes ohlson har jag inte tänkt på.
    får skriva ner en lista med alla bra svar och springa runt på stan

• Linslusa

va på allum nu. var inne på åhlens, clas ohlson, indiska, ica maxi mm. dom är stora där men jag vill ha en ännu större. självaste kärnan i hennes stjärna är stor det var inte dom i affärerna som jag va i. men jag ska till ullared imon och kolla, och så ska jag kolla chilli.

tack alla

• Linslusa

Då ska jag kolla bolagret!
    visste inte vart det låg, har nog aldrig varit där.

• Linslusa

ÅÅHH!!!! Vad glad jag blir!!! Dit måste jag!!! Kanske finns nån hemsida jag kan kolla...

• Linslusa

kolla om dom hade nån hemsida men verkade inte så. hitta bara vägbeskrivning.
    tack för tipset iallafall=)

• Linslusa

*SUCK* Kom hem från Ullared för en stund sen... Nope, ingen stjärna där heller... Fanns en likadan fast mycket mindre där men den va inte lika fin då...

Åker in till stan imon och kollar.

Drömhuset?? Finns det bara i stockholm??

• Linslusa

hittade den på chilli. var rea på den oxå så den kostade bara 109kr!
    fast den ser ju snyggare ut utifrån...

100cm i diameter var den

Svar på tråden Efterlyser: Gigantisk julstjärna???