Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Linslusa

Efterlyser: Gigantisk julstjärna???

Min granne har en så jäkla snygg julstjärna i hennes fönster. Skit snyggt eftersom våra fönster är så stora.

Någon som vet var man kan köpa denna stjärna eller liknande. Spelar inte nån större roll hur den ser ut, bara den är STOR!

Frågar här för jag kan inte fråga henne...

Enormt tacksam för svar!

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-27 21:30:49:
    Kan ju inte ta ett foto på hennes och sätta in, hade ju blivit lite fel men jag kan säga att hennes är nästan 1m i diameter och har 9st spetsar och är vit. N

• Svar på tråden Efterlyser: Gigantisk julstjärna???
  • blonde redhead

Linslusa -- Bolagret ligger alltså i göteborg och de har verkligen gigantiska stjärnor (2 meter i diameter i alla fall

• emmasa

Köpte en gigantisk vit förra året på Rusta, kostade 60 kr och är skitsnygg

Zach Maximus 2oo5-12-o9
  • Mellismamma

INDISKA har här hemma i af i vitt/rött

• Linslusa

va på allum nu. var inne på åhlens, clas ohlson, indiska, ica maxi mm. dom är stora där men jag vill ha en ännu större. självaste kärnan i hennes stjärna är stor det var inte dom i affärerna som jag va i. men jag ska till ullared imon och kolla, och så ska jag kolla chilli.

tack alla

• Mellismamma

Ok, hi hi...finns det större än dem på indiska?
    Meddela gärna om du hittar ngt modell större! Lycka till!

• cotton

Som någon här skrev, Bolagret vid Domkyrkan i Göteborg har de största jag sett. Enorma är de! Är tämligen övertygad om att hon köpt sin där.

• Linslusa

Då ska jag kolla bolagret!
    visste inte vart det låg, har nog aldrig varit där.

• cotton

Butiken är relativt ny, några månader bara. Går förbi där varje dag på väg till jobbet och de stora julstjärnorna som hänger där är minst dubbelt så stora som de största jag sett på Åhléns eller liknande. Alltså, de är ENORMA! :)

• Linslusa

ÅÅHH!!!! Vad glad jag blir!!! Dit måste jag!!! Kanske finns nån hemsida jag kan kolla...

• cotton

Hemsida vet jag inte, men gå förbi du! Jag tyckte också de var jättesnygga, men jag har inte stora fönster nog för den störta stjärnan de hade.Och då har jag relativt stora och höga fönster!

• Linslusa

kolla om dom hade nån hemsida men verkade inte så. hitta bara vägbeskrivning.
    tack för tipset iallafall=)

• Titan

Jag köpte vår stjärna på Drömhuset i Stockholm förra året och den kostade inte mycket alls och är ordentligt stor.

• helenasthlm

Drömhuset har en fin här i sthlm--

• Linslusa

*SUCK* Kom hem från Ullared för en stund sen... Nope, ingen stjärna där heller... Fanns en likadan fast mycket mindre där men den va inte lika fin då...

Åker in till stan imon och kollar.

Drömhuset?? Finns det bara i stockholm??

• Aeny

Kan du avslöja var? Och sätt gärna in en bild så man kan sno din grannes idé

• Linslusa

hittade den på chilli. var rea på den oxå så den kostade bara 109kr!
    fast den ser ju snyggare ut utifrån...

100cm i diameter var den

Svar på tråden Efterlyser: Gigantisk julstjärna???