Tatuerade ögonbryn?
Någon som har bilder på sina tatuerade ögonbryn?
Nån aning om vad det kostar?
Någon som har bilder på sina tatuerade ögonbryn?
Nån aning om vad det kostar?
nje,men jag känner en brud som gjort det & det blev skit styckt.
Fast det var väl 5-6 år sedan,så på nån flashig skönhets-salong lär du ju hitta en "tatuerare"
Kolla bak i annonser på tidningar som "Plaza kvinna","veckorevyn" & sånt,där finns annonser för krämer,plastikkirurgi,bantning OCH ansiktstatuering....
Har också funderat på det, eftersom mina bryn är obefintliga, men blir det inte konstigt när man blir äldre o rynkig o huden "slappar"?
jag har tatuerade ögonbryn. är rödhårig så mina ögonbryn är kritvita. har tatuerat dom o har det som "grund" o sen färgar jag själva håret eller va man ska säga..
Mina ögonbryn ligger inte still när jag försöker tatuera dom...
hmm här är en till som undrar! är så trött på att få måla mina bryn varjedag..
var med om en liten olycka när jag kick i 5:an!haha! gjorde gipsmask och min lärare hade inte kletat på ordäntligt med vaselin...och den satt masken där den satt:P så hon fick rycka loss den och visps var mina bryn borta.. och nu typ 9 årsen så har dom inte växtut än:P har bara små bloda fjun..
vet att en salong i köping gör denna typ av tatuering..men är det samma sak som att göra en tatuering hos enn tatuerare!?eller vad är det som skiljer!? har inte riktigt förstått det än!
haha jo!! jag ser det bara som en komisk grejj!!haha! men jag antar även om jag hade haft bryna kvar hade dom nog inte varit så välldans mycket större! då jag knappt har nån hårväxt på hela kroppen!! allt hamnade på huvudet och där har jag grymmt mycke hår!
mjo..det jag tänker på är om dom använder samma bläck som en vanlig tatuerare!? och om skönhets tatueringarna går lika djupt som en "cool tatuering"..
men man tycker ju att det inte borde gå lika djupr eftersom att man även tatuerar längs med ögonfransarna.. det skulle jag oxå vilja göra!;) men det verkar super läskigt!
Twid
hehe ok, nu fattar jag :) får hoppas någon kan svara på det :D