• My Little Star

Tatuerade ögonbryn?

Någon som har bilder på sina tatuerade ögonbryn?

Nån aning om vad det kostar?

ღMamma till Isabellღ
  • Svar på tråden Tatuerade ögonbryn?
  • SmashNo3

nje,men jag känner en brud som gjort det & det blev skit styckt.

Fast det var väl 5-6 år sedan,så på nån flashig skönhets-salong lär du ju hitta en "tatuerare"

Kolla bak i annonser på tidningar som "Plaza kvinna","veckorevyn" & sånt,där finns annonser för krämer,plastikkirurgi,bantning OCH ansiktstatuering....

• Flutterby

Har också funderat på det, eftersom mina bryn är obefintliga, men blir det inte konstigt när man blir äldre o rynkig o huden "slappar"?

• MalinR86

jag har tatuerade ögonbryn. är rödhårig så mina ögonbryn är kritvita. har tatuerat dom o har det som "grund" o sen färgar jag själva håret eller va man ska säga..

Banzaiiiiiii
  • My Little Star
    SmashNo3 skrev 2006-11-27 00:47:06 följande:
    nje,men jag känner en brud som gjort det & det blev skit styckt.Fast det var väl 5-6 år sedan,så på nån flashig skönhets-salong lär du ju hitta en "tatuerare"Kolla bak i annonser på tidningar som "Plaza kvinna","veckorevyn" & sånt,där finns annonser för krämer,plastikkirurgi,bantning OCH ansiktstatuering....
    ok =) tack för tipsen!!
    ღMamma till Isabellღ
  • My Little Star
    Flutterby skrev 2006-11-27 00:48:15 följande:
    Har också funderat på det, eftersom mina bryn är obefintliga, men blir det inte konstigt när man blir äldre o rynkig o huden "slappar"?
    hehe har samma fundering
    ღMamma till Isabellღ
  • My Little Star
    MalinR86 skrev 2006-11-27 00:49:57 följande:
    jag har tatuerade ögonbryn. är rödhårig så mina ögonbryn är kritvita. har tatuerat dom o har det som "grund" o sen färgar jag själva håret eller va man ska säga.. Banzaiiiiiii
    syns ej att du har tatuerade, snyggt =)
    vad kostade det?
    ღMamma till Isabellღ
  • RolfRuben

Mina ögonbryn ligger inte still när jag försöker tatuera dom...

• Twid

hmm här är en till som undrar! är så trött på att få måla mina bryn varjedag..

var med om en liten olycka när jag kick i 5:an!haha! gjorde gipsmask och min lärare hade inte kletat på ordäntligt med vaselin...och den satt masken där den satt:P så hon fick rycka loss den och visps var mina bryn borta.. och nu typ 9 årsen så har dom inte växtut än:P har bara små bloda fjun..

vet att en salong i köping gör denna typ av tatuering..men är det samma sak som att göra en tatuering hos enn tatuerare!?eller vad är det som skiljer!? har inte riktigt förstått det än!

• My Little Star
    RolfRuben skrev 2006-11-27 01:17:44 följande:
    Mina ögonbryn ligger inte still när jag försöker tatuera dom...
    menaru me de?
    ღMamma till Isabellღ
  • My Little Star
    Twid skrev 2006-11-27 01:25:53 följande:
    hmm här är en till som undrar! är så trött på att få måla mina bryn varjedag.. var med om en liten olycka när jag kick i 5:an!haha! gjorde gipsmask och min lärare hade inte kletat på ordäntligt med vaselin...och den satt masken där den satt:P så hon fick rycka loss den och visps var mina bryn borta.. och nu typ 9 årsen så har dom inte växtut än:P har bara små bloda fjun.. vet att en salong i köping gör denna typ av tatuering..men är det samma sak som att göra en tatuering hos enn tatuerare!?eller vad är det som skiljer!? har inte riktigt förstått det än!
    hehe usch va hemskt!!! komiskt på samma gång :o)
    jag har ingen aning, men hos salong borde det väl bli mer naturtroget tycker man
    ღMamma till Isabellღ
  • Twid

haha jo!! jag ser det bara som en komisk grejj!!haha! men jag antar även om jag hade haft bryna kvar hade dom nog inte varit så välldans mycket större! då jag knappt har nån hårväxt på hela kroppen!! allt hamnade på huvudet och där har jag grymmt mycke hår!

mjo..det jag tänker på är om dom använder samma bläck som en vanlig tatuerare!? och om skönhets tatueringarna går lika djupt som en "cool tatuering"..

men man tycker ju att det inte borde gå lika djupr eftersom att man även tatuerar längs med ögonfransarna.. det skulle jag oxå vilja göra!;) men det verkar super läskigt!

• My Little Star

Twid
    hehe ok, nu fattar jag :) får hoppas någon kan svara på det :D

ღMamma till Isabellღ
  • MalinR86
    My Little Star skrev 2006-11-27 01:17:41 följande:
    MalinR86 skrev 2006-11-27 00:49:57 följande: jag har tatuerade ögonbryn. är rödhårig så mina ögonbryn är kritvita. har tatuerat dom o har det som "grund" o sen färgar jag själva håret eller va man ska säga.. Banzaiiiiiiisyns ej att du har tatuerade, snyggt =)vad kostade det?ღMamma till Isabellღ
    det va gratis när jag gjorde det för det va min mamma som gjorde. men tror priserna brukar ligga runt 2000-5000kr ungefär. är inte säker, men har för mej mamma sa att priserna brukar va där runt.
    Banzaiiiiiii
  • My Little Star
    MalinR86 skrev 2006-11-27 10:46:43 följande:
    det va gratis när jag gjorde det för det va min mamma som gjorde. men tror priserna brukar ligga runt 2000-5000kr ungefär. är inte säker, men har för mej mamma sa att priserna brukar va där runt. Banzaiiiiiii
    ok misstänkte att det var runt det priset=)
    ღMamma till Isabellღ
Svar på tråden Tatuerade ögonbryn?