• Anonym

Ska jag berätta för min sambo att jag har haft trekant med hans syster?

Jag flyttade hemifrån när jag var 16 för att gå gymnasiet på annan ort. Där blev jag bästa kompis med en tjej, vi kan kalla henne Sofia. Sofia och jag var kära i samma kille. Jag var tillsammans med honom. Sofia och jag var hemma hos honom samtidigt. Vi spelade klädpoker, sen hade vi trekant. Ett år senare blev jag tillsammans med hennes storebror.
    Idag bor han och jag ihop och har en son på 13 månader.
    Tycker ni att jag ska berätta för min sambo vad som har hänt.
    Det är ju snart tre år sen.

• Svar på tråden Ska jag berätta för min sambo att jag har haft trekant med hans syster?
  • Minya

Tror du han tar illa vid sej? Om ja, berätta inte! Det var INNAN eran tid

• Anonym

Beror på om du plågas av dåligt samvete och känner att du måste lätta på det.
    Beror också på hur han skulle reagera på det också..
    Väg plus och minus. Om det skulle äventyra ert förhållande kanske det är bäst att du låter det sjunka i glömskans djupa hav (och hoppas hans syrra gör detsamma)

• FlamingRed

Jag tror inte han är intresserad av vad hans syster gör i sängen överhuvudtaget.

• Vilhelmina

Nej. Låt bli att berätta. Jag tror inte att han skulle vilja veta heller om du hade legat med hans bror.

• Anonym

Ja, hans syster har svurit på att aldrig berätta det.

Dåligt samvete har jag väl inte. Jag bar tänker framåt.

OM han kommer få reda på det (av mig) nån gång, att han kommer bli arg för att jag inte har sagt nåt tidigare.

Minya; Jag vet inte om han tar illa vid sig eller inte.

• Jonna84

Tycker precis som "FlamingRed" här innan, han vill nog inte veta det...och dessutom, det man gjorde innan man blev tillsammans har den andra egentligen inte med att göra...
    Låt detta vara hans systers och din lilla hemlighet!

• Anonym
    Flamingred; Det tror inte jag heller.
  • Minya

Jag tycker att du bara ska släppa det. Det var någonting du gjorde tidigare och du kunde ju inte veta att du skulle få en seriös relation med hennes bror. låt det här vara din sex hemlighet. man behöver och bör inte berätta allt för sin partner.

• Anonym
    Minya; Nej jag har oxå en känsla av att låta det vara.
    Min sambo har ingenting med mina tidigare förhållanden att göra och tvärtom.
Svar på tråden Ska jag berätta för min sambo att jag har haft trekant med hans syster?