• Happy baby

Var köpa snygg tröja/top för gravid?

Är det nån som vet var man kan köpa snygga, trendiga tröjor och topar för gravida (som inte är super dyra)? Tycker att HM har så tantiga mammakläder och Lindex har ett ganska begränsat sortiment. Bor förresten i Göteborg.

• Svar på tråden Var köpa snygg tröja/top för gravid?
  • isola

Jag har köpt många av mina tröjor på Bik bok, de som är lite längre, annars har jag långa linnen under, det har funkat bara bra och jag tycker inte de är så dyra heller.

• Titti och mini

www.tradera.com kan man ibland göra fynd. Kan vara lite si o så eftersom det är begagnat, men jag har faktiskt bara haft tur att hitta fina o ibland lite ovanliga kläder

• Susie

Hej bobo!

Samma här...phu!
    Jag köper en hel del på Gina Trico...även om det är ej för gravida.....
    de har ganska mycket snygga toppar som funkar osv ;)
    Ha det bra!

/susie

• Lindus77

samma här..det blir många långa linnen att ha under o så där. Annars har jag handlat lite skjortor o en annan enkel svart tröjja + en svart kjol på på H&m annars har de rätt så tantiga mammakläder. jag har handlat lite på cubus långa taighta tröjjor..ej heller mammakläder men gått upp en strl.
    Det är svårt att se någorlunda snygg ut

• Jenniefager

Vaddå tantigt på HM? Måste ha hittat en extra bra affär då? Jag köpte en jättesnygg topp på HM för kanske 2 månader sen. Väldigt v-ringad iofs men hur snygg som helst! (Gick även hem hos sambon ;) )

• sorscha

Kolla dessa kläder på Tradera det verkar iaf att vara ett klipp. Jag såg den när jag köpte bebiskläder av henne.

Men eftersom jag är i 39+4 nu så är det nog lite sent att köpa för mig.

www.tradera.com/auction/aid_9158047

Kram
    Linda

• Happy baby

Verkar som att vi är många med samma problem! Jag har också kört med långa linnen under mina vanliga toppar hittills men mina vanliga toppar börjar bli för små nu. Märker att resåren i en del av dem börjar paja. Hmmm. Inte så snyggt med små vita resårtrådar som sticker ut på en svart tröja. Det är därför det här problemet har uppstått. Kanske får köpa vanliga toppar fast i större storlek och fortsätta med långa linnen... Skall kolla in Tradera också.

• michells mamma

Var på HM idag och handlade lite till Michell, såg att de hade jättefina mammatoppar i år, både för fest och till vardag. Ååå, vad jag längtar tills jag har mage igen

• jagälskarallaminabarn

Hej där!

Vill ge dig en länk med mysiga gravidtröjor (finns lite annat också iofs). Har själv beställt därifrån och stormtrivs med mina tröjor. Fick dem fort också, trodde inte mina ögon när avin dök upp bland posten. Priset var inte så hutlöst heller, iaf inte om jag jämför med t ex Lindex.

www.roligatrojor.com/

Hoppas jag var till någon hjälp iaf! Lycka till med graviditeten!

• snutti

Jag kör med långa linnen under vanliga tröjor, funkar bra

Svar på tråden Var köpa snygg tröja/top för gravid?