peki gumman,, jag tror du har klämt i det som behövs här i tråden
..hihihi
TS,, Trombylen äter du ju bara "oftast" under själva ruvningen för att sluta då man fått ett plus.
Så jag tycker inte att du ska sluta med Omega-3 bara för att du tar Trombylen.
Båda har en blodförtunnande effekt. Trombylen börjar verka direkt men jag har för mig att jag sett att Omega-3 tar det lite längre tid för kroppen (blodförtunningen nu
) tar lite längre tid för kroppen att reagera,, eller hur jag ska skriva det
.
Jo du,, nog gör Trombylen sin verkan fast du äter Omega-3 dom slår inte ut varandra.(nu har du ju ätit Omega en tid så den fungerar som blodförtunnande,,jag anser det inte som att du behöver Trombylen,,men nu är jag ingen läkare,,,så fortsätt du att ta båda)
Jag vet att jag har skrivit i en gammal(hittar inte den tråden tyvärr, det finns ju miljoners Omega-trådar
) tråd att Trombylen & Omega-3 slår ut varandra, men det stämmer inte, där hade jag lite fel. Men det var ibörjan då jag kom ikontakt med Omega-3...
zezz,,,Kolla om det står "LEVERFISKOLJA" för det ska man INTE äta då det innehåller tungmetaller som är farligt för fostrets utveckling.
Mitt råd är att du går till en hälsokostbutik för att köpa Omega-3, eftersom att det finns en hel uppsjö av dessa märken
..
Omega-3 är bra för fostrets utveckling i magen,, kolla denna länk,,
www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,708783,00.html
Sedan om man tar andra hälsokostpreparat så kolla om dom är OK att äta isamband med en graviditet. Vissa är det vissa inte.
Men hälsopreparat går alltid att blanda,,men att man ser till att ta dom med ca:2-3tim mellanrum så kroppen hinner ta upp det den ska.
De flesta hälsopreparat tar mellan 3-6mån för kroppen att märka någon skillnad (dessutom är vi alla olika så vi reagerar olika på preparat också
)..