• Anonym (Tips!)

Tips på BRA sensuella och sexiga filmer önskas!

Kan vi inte starta en liten tipsartråd med härliga och eggande filmer?

OBS! Jag pratar inte om rena porrfilmer utan om "riktiga" bra filmer med mycket härligt sex.

Den bästa film jag själv sett i denna kategori och som jag varmt kan rekommendera är "Sex och Lucia".

Nu vill jag se fler andra bra sensuella filmer, så snälla dela med er av era tips!

Vissa av Almodovars filmer faller också under denna kategori, enligt mig. Men det måste inte vara högkvalitetsfilm vi tipsar om. Småerotiska komedier av buskistyp kan också funka. Svenska djärva 60- och 70-talsfilmer med mycket naket kan också vara trevligt.

Så använd nu fantasin och minnet och sätt igång och tipsa om alla bra filmer ni kommer på, inom denna kategori alltså!!!

• Svar på tråden Tips på BRA sensuella och sexiga filmer önskas!
  • Anonym (Tips!)

Hallå alla, kom igen nu! Någon film måste väl ändå någon kunna tipsa om. Jag tror det är fler än jag som vill se bra sensuella filmer.

• Anonym

"Möt Joe Black". En lååång film som det mest inte är några sexscener i men när den kommer är den värt all väntan. Brad Pitt - behöver jag säga mer?

• Anonym (Tips!)

Tackar! Ska kolla upp den.

• Pokemon

Bitter Moon, det var tusen år sen jag såg den men jag tycker mig minnas en massa sex och så var det väl Polanskis regi. Lite kinky och speciell film. Kommer ihåg att jag såg om den ganska snart p g a det...

• Anonym (Ja!)

Här hänger jag på! Har också sett Sex och Lucia. Underbar! Och efterlyser liknande filmer. Bra, sensuella filmer som får igång en!

• evaviola

Är det någon som vet vad den här filmen heter?!?

Den är typ från 80talet, men inte filmad som på 80talet utan typ äldre. Handlar om en fotograf (tror jag) och så flyttar det in någon tjej hos honom. Han är svarthårig. Dom har ett väldigt passionerat förhållande, men han är otrogen till höger o vänster. Jag tror dom e med i en bilolycka i slutet, kommer inte ihåg.

Någon?!

• Anonym (Tips!)

en till puff

Svar på tråden Tips på BRA sensuella och sexiga filmer önskas!