• Anonym

Ångrar min tatuering!

Jag ångrar min tatuering något grymt mycket. Jag gjorde den för inte så längesedan och det är ju fan pinsamt. Jag kommer inte stå ut med den hela livet, den känns inte rätt och jag mår så jävla dåligt av den fula färgklicken. Någon mer som ångrar sin tatuering?

• Svar på tråden Ångrar min tatuering!
  • MamaMuu

ja lite kanske...
    vad har du för tatoo då??

• Anonym

En stor ful sak på mage *ryyyyyyser* Får ångest när jag ser den, vill ha bort den NU!!

• MamaMuu

Vadå för nått...??

Jag har en text tatuerat i nacken :)

• Jackass no 1

TS: Ingen chans att du kan göra nåt du vill ha över den?

• LinaoMatilda

Ge det lite tid så vänjer du dig nog.

Det syns inte att man är ful om man går fort och skrattar mycket!
  • Fiaflopp

Gadda över den med något annat kanske...

• J1985

skulle du må lika dåligt över den om nån månad så går det väl att få bort tatueringar, även om det troligtvis är svindyrt?

• Fiaflopp

JAg tog bort en för mååånga år sen,gick då till landstinget och fick det gjort gratis,det tog 2 behandlingar med laser,8 hudlager bränns bort (i alla fall på min,sen beror det på hur långt den sitter i huden).
    INTE skönt,detta var på handleden.

• Atikin65
    Anonym TS
    Hur länge funderade du över din tatuering inann du gjorde den och hur gammal är du?
  • MicMac

jag har 5 gaddar och ångrar ingen.... en drake på benet och barnens namn över och under....3 st. stjärnor på andra benet...ett kina tecken på under armen....en ödla på andra underarmen =) och sen en liten tribel på över armen....man vänjer sig nog för mig va de helt naturligt att göra dom för jag värkligen ville....kommer aldrig ångra dom men om du gör de finns de ju laser att ta bort dom med jag känner en som håller på nu men de kostar ju ganska mycke...lycka till hoppas du vänjer dig...själv tycker jag det är så himla fint kram

• mamsen76

Jag ångrar en av mina lite, har en text skriven över skuldrorna. Den är fins och så men nu har jag klippt av mig håret och då kan jag inte välja att gömma den på samma sätt som förrutLedsen

Men den får nog sitta kvar för den återspeglar mig hur jag var som pesron och var jag befann mig i livet då den gjordes.

Jag har kollat runt lite på priser och det ligger mellan 3-10000 för att ta bort en tatuering.

• mamsen76

fin ska det såklart stå, inte fins

• Fiaflopp

Går man till landstinget så kan man få det gratis!

• Sabre135

Men är det inte lite fel att landstinget (dvs alla vi som betalar skatt) ska betala borttagning av en tatuering bara för att den som gjort den nu har ångrat sig? OK om man måste ta bort den av medicinska skäl (vad nu det skulle kunna vara).

Det är ju ungefär som om jag skulle gå och färga håret och inte bli nöjd. Ska då landstinget betala att färga om det????

Landstinget har svårt nog att få pengarna att räcka till utan att bekosta såna här totalt onödiga saker. Vill man ta bort en tatuering får man väl för tusan spara ihop pengarna själv.

• Fiaflopp

Nu var det inte det tråden handlade om,det är i såfall lika fel att betala en bröstförstoring!
    Mår man så dåligt som jag gjorde av just den gaddningen så blev det billigare för skattebetalarna att låta landstinget betala lasern.

• Sabre135

Fiaflopp: Det var inte jag som drog in Landstinget i tråden till att börja med. Jag uttryckte min åsikt. Och har man begått ett misstag så bör man väl kanske fundera över om man ska stå för det själv eller om man (i mina ögon) ska smita undan och låta oss andra betala. Det är upp till var och en att bedöma.

Jag tycker att har man råd att betala en tatuering så bör man väl ha råd att spara ihop pengarna för att ta bort den också. Och så här i vintertider är ju inte magen en kroppsdel som man visar upp dagligdags.

Och (onödiga) skönhetsoperationer betalda av Landstinget ska vi inte ens gå in på vad jag tycker om, då spårar vi ut totalt... 

Svar på tråden Ångrar min tatuering!