• Sabre135

Ångrar min tatuering!

Men är det inte lite fel att landstinget (dvs alla vi som betalar skatt) ska betala borttagning av en tatuering bara för att den som gjort den nu har ångrat sig? OK om man måste ta bort den av medicinska skäl (vad nu det skulle kunna vara).

Det är ju ungefär som om jag skulle gå och färga håret och inte bli nöjd. Ska då landstinget betala att färga om det????

Landstinget har svårt nog att få pengarna att räcka till utan att bekosta såna här totalt onödiga saker. Vill man ta bort en tatuering får man väl för tusan spara ihop pengarna själv.

• Sabre135

Fiaflopp: Det var inte jag som drog in Landstinget i tråden till att börja med. Jag uttryckte min åsikt. Och har man begått ett misstag så bör man väl kanske fundera över om man ska stå för det själv eller om man (i mina ögon) ska smita undan och låta oss andra betala. Det är upp till var och en att bedöma.

Jag tycker att har man råd att betala en tatuering så bör man väl ha råd att spara ihop pengarna för att ta bort den också. Och så här i vintertider är ju inte magen en kroppsdel som man visar upp dagligdags.

Och (onödiga) skönhetsoperationer betalda av Landstinget ska vi inte ens gå in på vad jag tycker om, då spårar vi ut totalt... 

Svar på tråden Ångrar min tatuering!