• Anonym (Ideer?)

presentkalender till sambo?

Vill inte vara anonym, men annars kan den det gäller komma på mig :0)... Jag tänkte göra en "paketkalender" åt min sambo. Vill ha tipps på vad man kan hänga i den... det jag har kommit fram till är: presentkort på massage (av mig), några med små kärleksförklaringar i. Snusdosa. Något godis han tycker om. sen fick jag idetorka. Någon som har tips?

• Svar på tråden presentkalender till sambo?
  • Max mamma

någon lott kanske,en pocketbok?!

• Emeraldy

Middag? Bio?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Anonym (Ideer?)

tack tack! :0) något mer förslag? Middag o Bio blir svårt. har väldigt små barn som man kan lämna bort sällan. mer mer! det e sååå himmla många dagar!

• Anonym (Ideer?)

*puff*

• Anonym (Ideer?)

men.... INGEN mer ide?

• Flisbysandra

hehe, en strippshow när barnen sover eller något annat sexigt, brukar alltid uppskattas!!

• Anonym (Ideer?)

Flisbysandra: haha, det har du rätt i... hur kan jag formulea något sånt i enn "presentkort" i julkalendern?

• Flisbysandra

ja du, du kan väl rita något kul.... o sen hittar du på något kul rim till det... låt fantasin flöda... går ju att hitta på ganska många "luckor" på den linjen.... hehe, synd att inte jag hade tänkt på göra en kalender till min, hade ju varit kul ju..

• Anonym (tips)

Har gjort en jag också fast inte blivit riktigt klar än,har ca 9 st kvar. Har köpt bl a ciggarettpaket,halsduk,strumpor,kalsonger,en tärning på mique som föreslår olika middagar,en nyckelring och en handduk från samma affär, en chokladkaka 2 godispåsar,hudkräm,annsikts grejs efter rakning :) lotter,kinder överraskning

• morsa ra

kan han inte bara få öppna paketen på andra tredje o fjärde advent då? då blir de inte så mkt dagar att fylla ut...

Svar på tråden presentkalender till sambo?