• Anonym (Ideer?)

presentkalender till sambo?

Vill inte vara anonym, men annars kan den det gäller komma på mig :0)... Jag tänkte göra en "paketkalender" åt min sambo. Vill ha tipps på vad man kan hänga i den... det jag har kommit fram till är: presentkort på massage (av mig), några med små kärleksförklaringar i. Snusdosa. Något godis han tycker om. sen fick jag idetorka. Någon som har tips?

• Svar på tråden presentkalender till sambo?
  • Anonym (Ideer?)

Flisbysandra: det e väll inte för sent! det är ju 20 dagar kvar! :0) go for it! vi kan hjälpas åt. jag säger till om jag kommer på nåt mer. än så länge har det blivit: ett presentkort på en helkroppsmassage, en teckning med barnens händer på där det står vad han betyder för oss. en snusdosa, en choklaskaka. ska köpa en lott...

• Anonym (Ideer?)

morsa ra: det var en bra ide det med. hittar ja inte på paket så blir det så. :0) Någon ide annars vad man kan hitta på för skoj i paketen?

• Flisbysandra

jo men då måste jag ju göra en kalender med... tips? Har iofs lite svårt att ta mig ivög o köpa saker... sitter hemma med en liten på drygt en månad, så jag hinner ju inte direkt springa runt i affärer, men det vore ju skitkul..

• pillefinkan

dvd film
    cd skiva
    lott
    kalsonger
    strumpor
    badskum
    parfym
    deo godare art

Lycka till!

Amor Vincit Omnia
  • Anonym (Ideer?)

Jo, jag har samma problem en på 2 år och en på några månader. så det e inte det lättaste. men man kan ju börja o sen fylla på vart efter. någon dag går man väll o handlar lite mat, då kan passa på att fylla på med lite paket. det e ju trotts allt bara ett om dagen. skriv ett presentkort på massage: mitt lyder såhär: presentkort på en helkroppsmassage. Utförer efter klockan 19.00 valfri kväll av: (mitt namn)

• Anonym (*)

Gjort en i år och gjorde en förra året. Adventskalender alltså. Första luckan är givet: ett adventsljus. Sen brukar jag stoppa i lite choklad, marsipan, lite rim. "Kuponger" på massage, blöjbyte, trerätters, sex på köksbordet.... tja... sånt. Öronproppar, lypsyl, olivsked, små doftljus, massageolja, kondomer och annat har med fått slinka in.

• Anonym (Ideer?)

haha, kupong på blöjbyte låter skoj! det ska jag köra med jag också! tack för tippset o alla andra också för den delen! mer mer! vill veta mer!!!!! sex på köksbordet! den tar vi också!

• Anonym (*)

Skrev oxå ut klassiska små kärleksdikter (och pikar) som jag tyckte passade på oss från nätet och stoppa i en lucka

• Anonym (*)

just det, en timmes idiotisk fotbollstittande med barnpassning fick hoppa ner i en lucka med.

• Flisbysandra

men vad har du för kalender???

• Anonym (Ideer?)

anonym*: å, vad smart! nu ska jag ut o leta! någon adress att rekomendera?

• Anonym (Ideer?)

jag har en sån här stor väggprydnad som man kan hänga paket i.

• Anonym (*)

Sydde en kalender i rött "barntyg" som jag fodrade och sen sydde jag på öljetter och broderade siffrorna 1-24. Vill man göra det enkelt för sig kan man köpa en färdig på Rusta... lr om det var ÖB.

• Anonym (Ideer?)

anonym *: tyvärr är sport inte nåt intresse, men han skapar musik, jag kan ge honom en eftermiddag när vi går hem till mormor o morfar så kan han skapa alldeles ensam.

• Flisbysandra

jag ju sytt en till grabben i år, så en till orkar jag nog inte med...får nog fixa nåt annat

• Anonym (*)

Första året köpte jag mest prylar, men det blir för mycket småplock i längden, så nu är det mest sånt som går åt, godis och papperslappar. Mottot är hälften lappar, hälften choklad.

• Anonym (Ideer?)

puff ,meeeer tipps tack!

• Anonym (Ideer?)

anonym *: villken bra sida! skrev av några dikter, hittade några som passade in jättebra på oss!

Svar på tråden presentkalender till sambo?