• Löööv

Hon messar mitt i natten!!

Fattar du inte att han svarar henne i smyg. Dom har en relation bakom din rygg tror jag. Sen behöver det inte vara sexuellt men lite flörtigt är det nog. Jag hade aldrig skrivit till någon på natten om det inte varit ok.....varför har han på ljudlöst?....för att han VET att det kommer att komma sms eller?

• Löööv

Det är ju bra att det inte står puss . MEN om du inte tror sånt om din man, varför kollar du hans mobil?

• Löööv

Jaha...det lät som om du jämt kollade .

Jag skrev sånna mess när jag var flörtig och 14 år. Tycker du ska snacka med din kille faktiskt.

• Löööv

Fixa någon som messar dig mitt i natten, MED ljud....svara sen likadant . Då tar det hus i helvette .

Det lär ju inte bli bättre i förhållandet men han kanske får sig en liten frågeställare...?.

• Löööv

Tror du får ett vettigare svar av det?...då kan du faktiskt fråga rakt ut i stället....tycker ja.

• Löööv

Jo, men det är bättre om du säger att du VET att dom har kontakt. Bättre det än skylla på en dröm.....uppriktighet och ärlighet gör förhållandet längre. Annars är det bara en tidsfråga innan allt går i krasch....man måste kunna prata annars är förhållandet dömt att misslyckas.

• Löööv

Jo, men det är bättre om du säger att du VET att dom har kontakt. Bättre det än skylla på en dröm.....uppriktighet och ärlighet gör förhållandet längre. Annars är det bara en tidsfråga innan allt går i krasch....man måste kunna prata annars är förhållandet dömt att misslyckas.

• Löööv

MEN du litar ju inte på honom ju . Båda underhåller något och ingen vill prata....lycka till med er relation.

• Löööv

Sandra1984

Då har ni ett sånt förhållande och ni döljer inte era vännkontakter....

I detta fall snokar den ena och den andra döljer. Det leder till osäkerheter och onödiga bråk...missförstånd. Prata är a och o.

• Löööv

Bra TS . Skönt att få höra va. Nu kan du inget annat än att leva lyckligt och försöka lita på honom. Det är ju faktiskt dig han bor med och kommer hem till som Minxy säger .

Kram

Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!