• Ms Leia

Vit Julstjärna i papp

Jag har sett så fina julstjärnor i vissa hus. Det är såna i papp, som funnits länge fast de brukar vara oranga. Det jag sett är nya, som är vita.

Hittade på Halens men de hade inte leverans förrän mitten på december. Och så är det ju 100 kr i frakt + postförskott.

Vet någon om dessa stjärnor finns i någon vanlig affär som man kan åka till och köpa?

♥♥ Ms Leia, gravid i vecka 19 ♥♥
  • Svar på tråden Vit Julstjärna i papp
  • Ms Leia

Rusta hade för knubbiga. Jag vill ha längre... vad heter det...de som sticker ut från stjärnan iaf.

Och så ska det gärna följa med sladd. Gör det det på Maxi? Ska nog kolla där.

• Freiya

jag köpte min på ullared för 39,90. den e 80cm i diameter..!

• In Vino Veritas

ICA Maxi

illa var det värre, men nu är det fan ta mig förr!
  • Annihz

Det finns olika storlekar på stjärnorna på Maxi. En lite mindre som heter Lotorp som kostar 59:- det ingår ingen sladd men det kan man lätt köpa till(det har jag gjort).
    Sen har du en som är större, som heter Saturnus (finns i både vit och röd), den kostar lite mer, har för mig att den kostar 129 eller 199:- Men om du ska ha så får du nog åka till närmaste maxi och köpa, det är nämligen slut på icas lager, och de är mer eller mindre slut i hela sverige(vet det för jag är själv anställt ;) Lycka till

• Shyme

Jag har köpt min på Åhlens,finns bild i galleriet. 90 kr plus sladd och lampa, det fanns flera modeller och en större storlek av den jag köpte...

/ Shyme & Miranda 050928
  • Ms Leia

Saturnus på tal om den, den finns på Halens för 79 kr minsta storleken, men på Karlssons.se för 99 kr då är det den största 75 cm.

• LillaLinan

typ alla affärer har väll de där stjärnorna nu!?? Jag har köpt min på Home

• FaithHeavenly
    Ms Leia skrev 2006-12-04 17:48:12 följande:
    Ja man vill ju ha en som minst är 45 cm... ♥♥ Ms Leia, gravid i vecka 19 ♥♥
    Våra är stooora... ska gå ner i v-rummet o ta ett kort så lägger jag in det!
    Kvinnan är mannens ära (bibeln)
  • brokig

Jag köpte min stora vita med silverströssel på Household i Uppsala när jag var där förra helgen. Den kostade runt 70 kr, men de hade billigare varianter utan strössel för 19 kr också. Väldigt vackert.

• olpansfamilj

Jag köpte tre otroligt vackra julstjärnor idag! Två st jätte stora röda i papp, den fanns även i vitt, guld och silver! Sen köpte jag en lite coolare svartmedaljongsaktig stjärna! Tillverkaren är markslöjd, och dessa köpte jag i solna i råsunda!
    Bild kommer snart...

• FaithHeavenly

Bild finns i mitt galleri om du vill se dom.

Kvinnan är mannens ära (bibeln)
  • Silverstream

Jag köpte min på ÖB, har sett på maxi och coop forum med

• Ms Leia

Wow Faith din var verkligen stor. Nog för stor för våra fönster. Nu ska jag in och beställa på Karlsson, det var den Saturnus.

Finns stående på fot också, himla snyggt.

Svar på tråden Vit Julstjärna i papp