Inlägg från: skrutteluttan74 |Visa alla inlägg
  • skrutteluttan74

Uppfostringsmetoder!

Hustomten skrev 2006-12-09 11:50:28 följande:
    Vi kör " SIUSM- det betyder: Skit I Ungarnas Skrik Metoden. Den rekomenderas vamt.Man kan göra vad man vill. Ho ho ho, jag är eran egna lilla virriga hustomte- önska på.
  • skrutteluttan74
    gutegirl skrev 2006-12-09 18:59:01 följande:
    GK (gegga och kladd) situaionen löser man enklast genom att bara amma.Låt dem amma tills de är så pass stora att de kan hantera kniv och gaffel, nån gpng i trettonårsåldern. * * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
    Hahaha
    Tretton???Knappt så dom kan då..Torkar tex smör på brallorna för dom inte orkar hämta pappaer..så några år till...minst
  • skrutteluttan74
    Pippi på kafferep skrev 2006-12-09 19:04:53 följande:
    USSFBIKTDÄSOT-metoden kan jag rekommendera varmt! "Ungar Som Skriker Får Bo I Källaren Tills De Är Snälla Och Tysta-metotoden är skiiiitbra.Tror det var Hitler som skapade den.SUVVERÄNT!
    Ja eller USSFBPÖTDÄSOT- ungar som skriker får bo på övervåningen tills de är snälla och tysta...
    Samma skapare som källaren tror jag....
  • skrutteluttan74
    gutegirl skrev 2006-12-09 19:19:14 följande:
    Ojdå. KAn man sluta när de blir myndiga? Sönerna lär ju åka in i lumpen då. * * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
    nä,nä...det är sönerna som torkar mest smör på brllorna i trettonårs ålder
    Du får skicka med fryta bröstmjölken...
  • skrutteluttan74
    Pippi på kafferep skrev 2006-12-09 19:14:39 följande:
    Jo, jag tror det. Var det inte han som utvecklade 5 min metoden?
    hahaha...jo coh för att inte glömma...visst var det han som kom på  metoden GLUOLDV - gå lägg ungen och låt den va ???
    Eller va de ngn annan???
  • skrutteluttan74
    Pippi på kafferep skrev 2006-12-09 19:27:47 följande:
    Ahhhh...den gamla beprövade BTDSUSER. Som AnnCatrin lovordar kan jag gå i god för. Super effektiv!
    Skrattar...den är Vääääl beprövad,av många ....
  • skrutteluttan74
    AnnCatrin skrev 2006-12-09 19:51:57 följande:
    Jag har själv provat ISIDGSJS på min man men vad gör man när han kontrar med GIFDSSBDISI (går du inte från datorn snart så blir det inget sex ikväll) ???
    Oj,de lät som våran sits...ja,vad ska man göra,ngn hållhake borde man ju hitta på dom...
  • skrutteluttan74
    adrenalin skrev 2006-12-09 20:03:51 följande:
    lövet2det hade ju funkat bra ifall det nu var så att jag själv inte ville ha sex jag brukar köra JHSMATDGSJS (jag har sex med andra tills du gör som jag säger) men det har resulterat i att han lämnat mig 14 gånger *snyft* burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
    Å stackare....Förstår han inte dina behov??*torkar en tår*....
  • skrutteluttan74
    adrenalin skrev 2006-12-09 20:22:14 följande:
    bcsvensknej han gör ju inte det ... jag ber honom ta tvätten, han vägrar, jag vägrar honom sex men VÄGRAR vara utan själv bara för att han är en sån latmask!och så lämnar HAN mig!! karlar är allt bra sviniga ibland. från mars. burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
    mmmm,de va elakt,han kunde väl bara tagit tvätten,då hade du ju aldrig behövt neka honom och då hade du aldrig behövt gå till ngn annan för att du behövde fylla ditt 6 behov..så hur man än vänder på det,så måste de vara hans fel...*din stackare*...
  • skrutteluttan74
    adrenalin skrev 2006-12-09 20:22:14 följande:
    bcsvensknej han gör ju inte det ... jag ber honom ta tvätten, han vägrar, jag vägrar honom sex men VÄGRAR vara utan själv bara för att han är en sån latmask!och så lämnar HAN mig!! karlar är allt bra sviniga ibland. från mars. burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
    Här får du en bra länk...använd den nästa gång gubben lämnar dej...låssas då att det är han,så känns de nog liiiite bättre
    unix.rulez.org/~calver/funny/swf/girl_power.s...
  • skrutteluttan74
    adrenalin skrev 2006-12-09 23:57:43 följande:
    bcsvenskjag diggar omtanken, men jag hittar bara bilder på fyllegubbar! burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
    Hahaha sorry...den fanns inte där...som jag tänkte på...jaja..kolla min sida då,den undre länken om den går bättre
  • skrutteluttan74
    MrsL skrev 2006-12-10 14:16:29 följande:
    Jag kör med fri uppfostran. Enklast så, och så får nån annan ta skiten sen när ungen är vuxen och odräglig. Man måste tänka på vad man säger så att man inte säger det man tänker!
  • skrutteluttan74
    gutegirl skrev 2006-12-10 22:12:58 följande:
    Stinafina, vissa AW:ar sina barn, med SHN och andra metoder. VAd är skillnaden mellan ett SoS-barn och ett standardmodellat barn? * * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
    Hahaha...Passa dej*hötter med fingret*..skynda dej att städa hallen innan soc knackar på... *rusar ner och fixar min
  • skrutteluttan74
    AnnCatrin skrev 2006-12-11 08:01:45 följande:
    Hjälp!! Kan soc ta min man för att jag kör med DDIFDIGUIG-metoden?? (diskar du inte får du inte gå ut i garaget)
    Japps...så de är bäst han diskar innan han går..han kommer dom...
  • skrutteluttan74
    AnnCatrin skrev 2006-12-11 13:11:13 följande:
    Ja, mannen blir jag av med då och då vare sig jag vill eller inte. Vad har de där ute i garaget som är så spännande??? Måste gå in där nån gång och kolla
    Nä,det är ingen ide att gå ut...det gjorde jag..har aldriiiig varit sån ordning när jag kom och gubben&hans poooolare var såååå lugn,så du får ändå inte veta vad som är intresant,men så fort du går så hör du konstiga ljud igen och hög musik....
  • skrutteluttan74
    jungfu skrev 2006-12-12 10:51:34 följande:
    Haha Lyfta bort henne från bordet var en bra idé... Och barngrejjer... Gud vad effektivt! (Försökte först med elchocker, men jag tror bara hon gillade det.)
    Mmmm...brukar vara så med svärmödrar vettu
    Sätt en skål på golvet så kan hon käka med hunden eller katten i stället...
Svar på tråden Uppfostringsmetoder!