Uppfostringsmetoder!
Liiloo: Ja, men fördelarna med JJÄBVD är ju att alla andra slipper måste-byta-sockar-igen-syndromet, även kallat NLDMBPGI (nu ligger det massa barnmat på golvet igen)
Liiloo: Ja, men fördelarna med JJÄBVD är ju att alla andra slipper måste-byta-sockar-igen-syndromet, även kallat NLDMBPGI (nu ligger det massa barnmat på golvet igen)
Till barn som har svårt att somna på kvällen rekomenderar jag JVRRIH (jaga varandra runt runt i huset) i kombination med BTDSUSER (bada tills de ser ut som ett russin). Då är de så slutkörda att de somnar innan huvudet landat på kudden. Minns inte vem som kom på de metoderna tyvärr.
Jag har själv provat ISIDGSJS på min man men vad gör man när han kontrar med GIFDSSBDISI (går du inte från datorn snart så blir det inget sex ikväll) ???
Hjälp!! Kan soc ta min man för att jag kör med DDIFDIGUIG-metoden?? (diskar du inte får du inte gå ut i garaget)
Bra tips om jag ville bli av med honom, men det vill jag ju inte (än i alla fall)
.
Blev bara lite rädd när Stinafina började dra in soc i det här...
Ja, mannen blir jag av med då och då vare sig jag vill eller inte. Vad har de där ute i garaget som är så spännande???
Måste gå in där nån gång och kolla
Boffar han?
?
?
Nytt uttryck för mig me!!
Tror inte att han boffar. Får väl ta fram lögndetektorn igen o kolla det för säkerhets skull...
OT Han klagar på att jag inte litar på honom... vad tror ni det beror på?? Jag hart ingen aaaning vad han fått det ifrån