Inlägg från: KarJac |Visa alla inlägg
  • KarJac

Uppfostringsmetoder!

Varför inte köra:
    ÄGOGTDS - Ät Glass Och Godis Till Du Somnar
    Väldigt nöjda barn av den kuren!!!
    Vem kan vara bakom den kuren? Barnen på Guldklimpens förskola. Tack för den!

SDSSJ -Skriker Du Så Skriker Jag
    Vem håller ut längst?????
    Ja, självaste Celine Dion kom på den kuren. Hon vann - jämt!!!

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Eller Carola-metoden (MFGDTOMABS):
    Med förbön går det till och med att bota sömnproblem.

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Varför inte SIHAMOKFNMFF!!!!
    (slå ihop alla metoder och kurer för något måste fan funka)

Det blir buffning, vaggning, skrikning, ramsning, ignorering, bärning, klappning, sjungning, matning you name it! Om inte barnet somnar så tror jag garanterat att föräldrarna gör det!

Ursprung: AW, Bengt, BVC, tanten i trappuppgången mm mm mm

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    gutegirl skrev 2006-12-05 10:56:18 följande:
    KarJac skrev 2006-12-05 10:55:26 följande: Varför inte SIHAMOKFNMFF!!!!(slå ihop alla metoder och kurer för något måste fan funka)Det blir buffning, vaggning, skrikning, ramsning, ignorering, bärning, klappning, sjungning, matning you name it! Om inte barnet somnar så tror jag garanterat att föräldrarna gör det!Ursprung: AW, Bengt, BVC, tanten i trappuppgången mm mm mm ♥AMOR VINCIT OMNIA♥Men då blir det för mycket för barnet att hålla reda på! * * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
    Kanske lika bra! Då blir bebisen så förvirrad att den kanske somnar stört natten därpå för den pallar inte??!!
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Äh, för att slippa kladdet är det ju bara att amma dem tills de börjar skolan och lär sig veta hur helt enkelt. SKitsmidigt (och gratis!)

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    A L V skrev 2006-12-05 11:19:27 följande:
    "Gratis"!?Nää, jag ville tidigt lära mina barn värdet av pengar så de har faktiskt få ge mig en peng innan mat tagits fram! Och med atnke på att de inte kunde ge mig några pengar medan de ammades så är de skyldiga mig rätt mycket nu, så det blir inte mycket över för dem från veckopengen att handla lördagsgodis för.. Ibland ger inte ens godisvågen på affären utslag, så lite är det i påsen..
    Jag tycker därför att barnarbete bör uppmuntras! Mina barn (en på 4 och en 7 månader) hade sommarjobb på golfbanan där de fick leta golfbollar. Den lille lärde sig krypa och den store lärde sig simma. Så fick jag på det sättet pengar för mitt ammande!
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Nej nej, det är bra att lära sig i tid. Treskift är bra för en 4-åring. HAN sover minsann gott på natten! Inga metoder som behövs där inte *stolt*.
    För de mindre kan ju ett deltidsvik räcka.

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    adrenalin skrev 2006-12-08 00:32:48 följande:
    shit.. inatt har vi fått köra SHK (skrika hela kvällen).. tuur att den finns! burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
    Inatt har vi kört: HSNIVBIOE? (han skriker nog inte vi bara inbillar oss, eller?)
    Den funkade dock INTE!
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    adrenalin skrev 2006-12-08 13:15:48 följande:
    KarJachur funkade den inte?Tycker ni ska köra SHK eller SHN (skrika hela natten) för då slipper ni ju fundera på om ni inbillar er eller ej! burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
    Bra idé! Tack!! SHN inatt alltså, fram med öronpropparna!!
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    gutegirl skrev 2006-12-08 23:24:40 följande:
    ÖM har jag inte vågat mig på. * * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
    Meeees ! Det du inte hör stör dig inte!!! Eller är du en MM?? (mjäkig mamma)
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    Pallas skrev 2006-12-10 00:40:52 följande:
    När min man inte lyder stänger jag in honom i klädkammaren i 43 minuter. Sedan släpper jag ut honom och kramar honom.
    Aha, nu vet jag hur gammal din man är . Min sambo har bara 35 minuters strafftid vid skämspallen, men eftersom han inte kan klockan får han sitta där dubbelt så länge. Han gillar struten han får ha på huvudet så jag tror inte han far illa av det. Han har i och för sig börjat skaka okontrollerat ibland och slår huvudet i väggen med jämna mellanrum. Men det har nog inget med mina uppfostringsmetoder att göra. Han vill nog bara ha uppmärksamhet, eller någon trotsålder eller något annat fjantigt. Jag gör ju allt vad jag kan! Det är ju av kärlek liksom.....

Dagens tips: (till er med sambo-kontrollbehov)
    JTDLOSIPMKEDILM
    (jag tar din lön och sätter in på mitt konto eftersom du inte lyder mig)
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    AnnCatrin skrev 2006-12-11 08:01:45 följande:
    Hjälp!! Kan soc ta min man för att jag kör med DDIFDIGUIG-metoden?? (diskar du inte får du inte gå ut i garaget)
    Nej nej! Så länge du inte tvångsmatar honom med arsenik ser soc ganska mycket genom fingrarna på just DDIFDIGUIG-metoden!
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac
    AnnCatrin skrev 2006-12-11 13:11:13 följande:
    Ja, mannen blir jag av med då och då vare sig jag vill eller inte. Vad har de där ute i garaget som är så spännande??? Måste gå in där nån gång och kolla
    Boffar han?
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Ja, boffa bensin!!! Har ni aldrig hört det????

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Alltså typ sniffa.

Fan, jag låter som värsta "get-high" experten

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
Svar på tråden Uppfostringsmetoder!