Inlägg från: ingensignatur |Visa alla inlägg
  • ingensignatur

Ännu en sedelärande historia ...

jag hade gjort som mamman. utan tvekan. är verkligen alla så jävla duktiga som de utger sej för att vara?

• ingensignatur

självklart förklarar jag, å de gjorde mamman oxå, sen tar barnet en glass iaf. då skulle jag oxå bli arg! ett barn måste självklart lära sej att man kan bli arg och ledsen också! man kan itne diskutera allting, då blir man bara en robot

• ingensignatur

klart att jag kan förklara, jag förklrarar alltid varför jag blivit arg när jag och barnet lugnat ner oss.
    men de e tur att de finns sånna bra föräldrar därute i världen, å de e tur att vi alla e olika! Kör du på ditt sätt så kör jag på mitt!

• ingensignatur

jag har väl inte gjort några otrevliga påhopp`? de enda jag sa var att om man diskuterar om allt å aldrig visar sina känslor så blir barnen robotar, de e min åsikt, inget påhopp...

• ingensignatur

jag ser inga påhopp. de första är som sagt min åsikt, å ja, jag tycker synd om barn som inte får lära sej att de e mänskligt att visa känslor. frågan om du va gammal var kanske dåligt formulerad men meningen bakom var iaf att eftersom jag var 19 när jag fick mitt första barn å om du e lite äldre kanske vi har olika synsätt på saker å ting?
    förlåt om ni tog illa upp, de va inte meningen iaf.

• ingensignatur

jo, man vinner på de om inget annat funkar! iaf så har jag vunnit en massa på de, å jag e uppfostrad på samma sätt å mej går de ingen nöd på.

• ingensignatur

självklart borde man ha frågat först men är man trött, irriterad å sammtidigt höggravid så e de inte så jävla lätt. jag kan nu inte skriva mer i denna tråden eftersom allt jag säger tydligen uppfattas fel å jag tänker inte bli avstängd pga mina åsikter.

• ingensignatur

vad bra att du e så duktig!

• ingensignatur

jag skriker inte, jag höjer rösten. å självklart är de väl inte kul jämt men man måste juh lära sej

• ingensignatur

men jag har inga problem?

• ingensignatur

höja rösten... å nej de e inget problem!

• ingensignatur

de var juh inte direkt oplanerat att skriva vad jag skrev. jag e trött på att bli provocerad. vad har jag med ts att göra?

Svar på tråden Ännu en sedelärande historia ...