varning for nordea
Är oxå kund hos Nordea och det är den absolut bästa bank man kan ha....superservice och trevlig hjälpsam peronal...våran bankkvinna är superbra...
Är oxå kund hos Nordea och det är den absolut bästa bank man kan ha....superservice och trevlig hjälpsam peronal...våran bankkvinna är superbra...
Vad tråkigt ni att flera ggr har haft problem med era koder som ska skickas ut automatiskt...det har alltid funkat superbra både för mej och min man med utskick av nya koder..kommer väldigt tidigt då man fortfarande har typ 10st kvar...
Man ska ju inte behöva ringa och säga till om man behöver nya koder om man har haft mycket en månad och förbrukat en fler koder än genomsnittet per månad..
Det är ju inget att att bråka om från deras sida kan man tycka då de verkligen ser på sin data att det går en del koder ibland fler än vanligt....det är ju bara att skicka ut nya....inget svårt i det
Jag tycker absolut att servicen är helt suverän....Jag råkade ut för att någon hade fifflat/Hackat sig in på SJbiljetautomat när jag betalade med kontokort....som jag inget visste...dagen efter kom ett papper där Nordea talade om vad som hänt och jag fick nyttkort och nytt lösennr...Så jag är inge annat än supernöjd...jag är oxå förmånskund och behöver absolut inge röd matta för de